Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meetup

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Meetup

    Hou wel rekening met het feit dat de mijn in Waterschei al plat is geschoten om het zo uit te drukken. Bijna elke modelfotograaf heeft daar al wel eens gaan shooten.

    Probleem in België is het weer, want mooie locaties zijn er genoeg...
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

    Comment


    • #47
      Re: Meetup

      delete
      Last edited by Traveler; 28 juni 2010, 03:44.

      Comment


      • #48
        Re: Meetup

        Ik wil ook wel meedoen.

        D300 met veel glas

        4 lampstatieven
        3 manuele strobist flitsers, wa paraplu's, ne softbox, phottix RT04 triggers, ...

        Nog weinig ervaring, dus wil heel veel bijleren.

        PM mij maar voor details

        Comment


        • #49
          Re: Meetup

          Ik had gevraagd om alle gegevens in een Pm te sturen. Ik heb je er toch bijgezet.
          facesofecuador.com

          Comment


          • #50
            Re: Meetup

            als de datum en locatie mij schikken wil ik ook wel wat komen bijleren.

            2 flitsers en 2 plu's en een hairsnoot.
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

            Comment


            • #51
              Re: Meetup

              Komt er nog schot in de zaak?

              L.
              http://lievendevlaminck.wordpress.com/

              Comment


              • #52
                Re: Meetup

                Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                Komt er nog schot in de zaak?

                L.
                Als iedereen de kat uit de boom kijkt zal er niet snel iets van in huis komen
                'k denk dat je best zelf een tijdstip, locatie en onderwerp kiest...en dit ons ook laat weten. Past de datum en locatie ook voor anderen, kunnen ze mee aansluiten. Als het meezit komt je tot een groepje van +20, en als het 'tegenzit' doe je 't op je eentje

                Maar 'k val in herhaling

                Denk dat ik volgende zaterdag nog wel een gaatje heb...'k zal eens een gewillig slachtoffer zoeken voor een shoot in 't Antwerpse.
                'k heb overigens nog pasfoto's nodig...weet er iemand een mooie witte muur?
                Last edited by Sam Jae; 12 juli 2010, 16:41.

                Comment


                • #53
                  Re: Meetup

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                  Komt er nog schot in de zaak?

                  L.
                  voor mij gaat het pas in augustus.. de modellen waar ik normaal mee shoot vinden de gemiddelde leeftijd alleen wat hoog hier..
                  facesofecuador.com

                  Comment


                  • #54
                    Re: Meetup

                    Oorspronkelijk geplaatst door kevinneke Bekijk bericht
                    voor mij gaat het pas in augustus.. de modellen waar ik normaal mee shoot vinden de gemiddelde leeftijd alleen wat hoog hier..

                    Nu dat fotografie meer bereikbaar is geworden zijn er veel jongere bijgekomen, maar tot enkele jaren terug was de gemiddelde leeftijd van een gepassioneerd fotograaf tussen 30 en 50 jaar.

                    De meeste fotografen hier werken met modellen gemiddeld tussen 17 en 25 jaar.
                    Hoe jong zijn jou modellen dan?

                    Misschien moeten jou modellen gewoon even naar de portfolio's kijken in plaats van naar de leeftijd (vroeg me trouwens af waarom we onze leeftijd moesten vermelden).
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #55
                      Re: Meetup

                      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Misschien moeten jou modellen gewoon even naar de portfolio's kijken in plaats van naar de leeftijd (vroeg me trouwens af waarom we onze leeftijd moesten vermelden).
                      Idd., bij Avedon stonden ze in de rij om te mogen gefotografeerd te worden, en de mens was al 80+.

                      Dpaul
                      DPaul - A.FIAP
                      D810, nikkors and other stuff

                      Comment


                      • #56
                        Re: Meetup

                        Dan stel ik voor dat jullie het zelf organiseren. De meeste mensen hier willen dingen leren, maar ze zouden dan wel al een serieuze portfolio hebben? Ik snap perfect dat een meisje van 18-22 jaar niet veel zin heeft om gefotografeerd te worden door een 10 tal 40+'ers.. Er zullen wel modellen zijn die dit doen, maar zo ken ik er voorlopig nog geen. Ik weet dat ik met deze reactie boze commentaar ga krijgen, maar ik zeg enkel wat ik denk.
                        facesofecuador.com

                        Comment


                        • #57
                          Re: Meetup

                          Schrap me maar op je lijstje.
                          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                          Comment


                          • #58
                            Re: Meetup

                            Oorspronkelijk geplaatst door kevinneke Bekijk bericht
                            Ik snap perfect dat een meisje van 18-22 jaar niet veel zin heeft om gefotografeerd te worden door een 10 tal 40+'ers..
                            Haha, super

                            Ik heb nog 7 jaar te gaan dus
                            www.fotofolio.be

                            Comment


                            • #59
                              Re: Meetup

                              Oorspronkelijk geplaatst door kevinneke Bekijk bericht
                              De meeste mensen hier willen dingen leren, maar ze zouden dan wel al een serieuze portfolio hebben?
                              Is dat meisje of zijn die meisjes dan zo professioneel bezig? Kan je eens een linkje plaatsen naar hun portfolio? Misschien zijn er hier wel 40+'ers die het helemaal géén update voor hun portfolio vinden ...
                              www.fotofolio.be

                              Comment


                              • #60
                                Re: Meetup

                                Oorspronkelijk geplaatst door kevinneke Bekijk bericht
                                voor mij gaat het pas in augustus.. de modellen waar ik normaal mee shoot vinden de gemiddelde leeftijd alleen wat hoog hier..
                                misschien zijn het geen modellen maar op zoek naar een lief?
                                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                                https://sites.google.com/view/pdh65/

                                Comment

                                Working...
                                X