Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meetup

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Meetup

    Oorspronkelijk geplaatst door 4nik Bekijk bericht
    Het park van Brasschaat is wel een mooie locatie, maar dit is wel publiek. Ongestoord foto's nemen zal er niet bij zijn...
    waarom denk je dat je niet ongestoord kan werken op een publieke plaats? De mensen lopen heus in een grote boog om je heen... of wachten tot je je shot genomen hebt...

    voorbeeldje in 't centrum van leuven op de dietsestraat, op een zaterdag namiddag vol met volk, en twee strobist flashes die de groep verlichten...

    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #32
      Re: Meetup

      Gaat dat ook goed met een hoop fotografen? Mij goed hoor!

      Comment


      • #33
        Re: Meetup

        Oorspronkelijk geplaatst door 4nik Bekijk bericht
        Gaat dat ook goed met een hoop fotografen? Mij goed hoor!
        absoluut... je werkt in groepjes van 3... zo heb je een assistent en een observator...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #34
          Re: Meetup

          Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
          absoluut... je werkt in groepjes van 3... zo heb je een assistent en een observator...
          In dat geval zal't wel lukken zeker.

          Maar om nog ff terug te komen op m'n vorige vraag. Is het aangewezen om toestemming te regelen voor een verlaten pand, of kan je het er gewoon op wagen?
          Ik ben er zelf al een aantal keren geweest, en nooit iemand gezien...

          Comment


          • #35
            Re: Meetup

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            absoluut... je werkt in groepjes van 3... zo heb je een assistent en een observator...
            Dan is wel de vraag, willen ze eerst een meetup voor materiaal en kennis te vergelijken (ontdekken).
            Of willen ze direct gaan shooten.

            Op een shoot moet je toch al wat kennis hebben om het gebeuren te kunnen volgen of anders wordt het trial and error.

            in groepjes van 3 strobist kennis overdragen tijdens een shoot dan nog in niet haalbaar.
            Als er veel mensen zijn die nog niet echt vertrouwd zijn met strobist dan kun je beter eerst gear-meeting houden, waar uitrusting en technieken besproken besproken worden.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #36
              Re: Meetup

              Dat beslissen we best in groep, mij maakt het niet echt uit of we eerst samenkomen om wat kennis/materiaal te delen, uit te wisselen. Misschien dat we dit beter doen, zo weten we wat er beschikbaar is, en hoeveel mensen er ook daadwerkelijk gaan komen.
              facesofecuador.com

              Comment


              • #37
                Re: Meetup

                Voorlopig vooral interesse in de ruime regio tussen Antwerpen en Leuven
                kaart

                Comment


                • #38
                  Re: Meetup

                  Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                  Dan is wel de vraag, willen ze eerst een meetup voor materiaal en kennis te vergelijken (ontdekken).
                  Of willen ze direct gaan shooten.
                  De eerlijkheid gebied me om te zeggen dat indien de dag in mijn agenda zou passen, ik wel graag wil komen om eens wat andere mensen en fotografen te leren kennen, maar ik kom enkel voor te shooten. Geef al genoeg prijs op onze workshops

                  Trouwens zeer binnenkort organiseren Mike en mezelf met strobistworkshops zelf een modellendag, waar wij zelf uiteraard aanwezig zullen zijn en waar we wat modellen en visagistes zullen voorzien. Want uiteraard geraakt ook niet iedereen zo makkelijk aan een wat deftig model.

                  Interesse in deze dag of één van onze workshops ? Je kan je steeds inschrijven op onze nieuwsbrief in het onderdeel "contact" van onze website.

                  Mvg. Peter
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: Meetup

                    Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    De eerlijkheid gebied me om te zeggen dat indien de dag in mijn agenda zou passen, ik wel graag wil komen om eens wat andere mensen en fotografen te leren kennen, maar ik kom enkel voor te shooten. Geef al genoeg prijs op onze workshops

                    Trouwens zeer binnenkort organiseren Mike en mezelf met strobistworkshops zelf een modellendag, waar wij zelf uiteraard aanwezig zullen zijn en waar we wat modellen en visagistes zullen voorzien. Want uiteraard geraakt ook niet iedereen zo makkelijk aan een wat deftig model.

                    Interesse in deze dag of één van onze workshops ? Je kan je steeds inschrijven op onze nieuwsbrief in het onderdeel "contact" van onze website.

                    Mvg. Peter
                    Aardige prijzen hanteren jullie.

                    En dan bedenken dat dat ik dat altijd gratis gedaan heb
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #40
                      Re: Meetup

                      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Aardige prijzen hanteren jullie.

                      En dan bedenken dat dat ik dat altijd gratis gedaan heb
                      Prijzen zijn zeker niet onaardig hé... Vergelijk maar eens met andere workshops, dan weet je pas hoe laat het is.
                      Vergeet niet dat wij met twee lesgevers zijn en bvendien met zeer kleine groepen werken.

                      Heb al verscheidene mensen over de vloer gekregen die zeker niet aan hun proefstuk waren op vlak vn workshops, die toch bevestigden dat dit prijs/kwaliteit zeker goed zat.

                      PS : modellendag zal trouwens gratis zijn (of kleine vergoeding voor kostprijs locatie indien nodig...)
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                      Comment


                      • #41
                        Re: Meetup

                        Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                        Heb al verscheidene mensen over de vloer gekregen die zeker niet aan hun proefstuk waren op vlak vn workshops, die toch bevestigden dat dit prijs/kwaliteit zeker goed zat.

                        PS : modellendag zal trouwens gratis zijn (of kleine vergoeding voor kostprijs locatie indien nodig...)
                        Ik kan dat bevestigen. De workshops zijn erg degelijk, grondig uitgewerkt en zeer plezant.

                        /back2topic: een mogelijke strobist locatie is uiteraard de mijn van Waterschei (Limburg). Fantastische binnenlocatie tegen een zacht prijsje (dacht 75 euro).

                        @ Pete: Wat die modellendag betreft, laat maar weten waar en wanneer hé.
                        Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

                        Comment


                        • #42
                          Re: Meetup

                          Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3D Bekijk bericht
                          Ik kan dat bevestigen. De workshops zijn erg degelijk, grondig uitgewerkt en zeer plezant.

                          /back2topic: een mogelijke strobist locatie is uiteraard de mijn van Waterschei (Limburg). Fantastische binnenlocatie tegen een zacht prijsje (dacht 75 euro).

                          @ Pete: Wat die modellendag betreft, laat maar weten waar en wanneer hé.
                          Geen probleem, je staat trouwens in onze lijst voor de nieuwsbrief dacht ik of niet.
                          Wordt sowieso aangekondigd via deze nieuwsbrief.

                          Grz. Peter
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                          Comment


                          • #43
                            Re: Meetup

                            ook ik kan beamen dat de workshops zeker de moeite zijn. Ik was aanwezig bij één van hun eerste en toen was het al serieus uitgewerkt.
                            De prijs is zeker niet te duur voor hetgeen je krijgt.

                            En nu back on topic

                            wat Waterschei betreft, ondertussen is dat daar serieus vernieuwd allemaal en mischien kost het nu wat meer maar vroeger was het 50 euro. Deel dat door 5 fotografen en je betaald nog 10 euro / fotograaf.
                            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                            https://sites.google.com/view/pdh65/

                            Comment


                            • #44
                              Re: Meetup

                              Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                              wat Waterschei betreft, ondertussen is dat daar serieus vernieuwd allemaal en mischien kost het nu wat meer maar vroeger was het 50 euro. Deel dat door 5 fotografen en je betaald nog 10 euro / fotograaf.
                              Ik dacht 75 euro gehoord te hebben maar zal wel eens een mailtje sturen. Het is een top locatie. Twee weken geleden toen ik er passeerde was er een fotoclub uit Doetinchem (NL) aan het fotograferen.
                              Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

                              Comment


                              • #45
                                Re: Meetup

                                Dat is wel interessant. Om dit dus allemaal wat praktisch te regelen zou ik graag met iemand uit de buurt hier samenwerken.
                                facesofecuador.com

                                Comment

                                Working...
                                X