Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meetup

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Meetup

    Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
    Je hebt hier een gans forum ter beschikking (in het Nederlands) waar je je oproep doet, en dan ga je extern naar een Engelstalig forum voor de organisatie
    Denk ik ook. Flickr is Flickr en BD is BD.
    2 "concurrenten" op dezelfde site geeft geen toegevoegde waarde.

    Dpaul
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

    Comment


    • #17
      Re: Meetup

      Ben ook voorstander om het allemaal op bd te organiseren (ondanks dat het qua functionaliteit minder ideaal is).

      Zou een oplijsting van alle BD-strobisten (die bereid zijn om eens samen te komen), met vermelding van regio en eventueel ervaring niet handig zijn? Dat zou in dit, of een specifiek daarvoor opgestart topic (sticky?) kunnen. Zoals met de SD's zou de TS het lijstje regelmatig kunnen updaten.
      Naast de (steeds groeiende) openingspost zouden de reacties zich kunnen beperken tot een oproep bvb:
      - wanneer: weekend van 26/27-06-2010
      - waar: Park Spoor Noord in Antwerpen
      - thema: skatepark, graffiti
      -...
      Via PM kunnen anderen hun interesse laten weten, met eventuele suggesties qua locatie, thema,... Diegene die de oproep gedaan heeft kan dan in deze oproep via de knop 'aanpassen' de deelnemers toevoegen. Zo blijft heel de topic clean en overzichtelijk: een startbericht met alle strobisten en reacties met oproepen. Strobisten kunnen dan op de laatste pagina gaan kijken of er iets is in hun regio, op het tijdstip dat zij ook vrij zijn.

      Persoonlijk lijkt me het systeem van de sd's met massa-opkomsten en een interessepeiling weken op voorhand weinig werkbaar. (Sommige locaties vergen natuurlijk meer voorbereiding, zeker als er voor betaald moet worden. idem ditto als er met visagie wordt gewerkt.

      Comment


      • #18
        Re: Meetup

        dat zie ik zeker zitten, dus alle strobisten mogen mij een PM sturen, ik zal zo de eerste post aanpassen..

        wat moet erin staan?

        Al je gear m.b.t Strobisme
        je woonplaats
        eventueel je leeftijd
        een beknopte ervaringsopsomming
        een overzicht met je vrije dagen( in de vorm van: woensdagnamidagen en weekends bvb)
        eventuele locaties ter beschikking
        facesofecuador.com

        Comment


        • #19
          Re: Meetup

          Het eenvoudingst is gewoon een datum en plaats te lanceren waar je wil samenkomen (shooten) en wie wil en kan zal zich wel melden in het topic.

          Eventueel kan je een mod vragen een poll toe te voegen voor datum/plaats of onderwerp keuze.

          Vergeet ook niet dat een lokatie niet steeds een verlaten fabriek moet zijn. (een sporthal, school, parkeergarage of zelfs een lokaal parochiezaaltje kunnen uitstekend dienen).
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #20
            Re: Meetup

            Van de andere kant zeg ik: waarom steeds in een binnenlocatie?
            Met een model in het maisveld of ergens aan het water met de zon op de achtergrond. Zo leer je tenminste wat blenden is
            Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

            Comment


            • #21
              Re: Meetup

              Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3D Bekijk bericht
              Van de andere kant zeg ik: waarom steeds in een binnenlocatie?
              Met een model in het maisveld of ergens aan het water met de zon op de achtergrond. Zo leer je tenminste wat blenden is
              Ik heb nooit gezegd dat het binnen moet zijn, maar als we het buiten doen, heb ik liever een plek waar weinig tot geen volk voorbijkomt ivm het dure gerief dat we dan allemaal bijhebben( + pottekijkers). En waar gaan we een rustige openbare plaats vinden?
              facesofecuador.com

              Comment


              • #22
                Re: Meetup

                Oorspronkelijk geplaatst door kevinneke Bekijk bericht
                Ik heb nooit gezegd dat het binnen moet zijn, maar als we het buiten doen, heb ik liever een plek waar weinig tot geen volk voorbijkomt ivm het dure gerief dat we dan allemaal bijhebben( + pottekijkers). En waar gaan we een rustige openbare plaats vinden?
                Ik wil wel eens rondvragen. ken iemand met een grote tuin / park dat enkel op aanvraag te betreden is. Dat ligt wel in Lommel (Limburg, tegen de grens met Antwerpen).
                Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

                Comment


                • #23
                  Re: Meetup

                  ja zoiets zou ideaal zijn, dan kunnen we in alle rust fotos trekken, en zijn de modellen ook wat relaxter.
                  facesofecuador.com

                  Comment


                  • #24
                    Re: Meetup

                    de lijst groeit mooi, en als we tegen dit tempo volk blijven vinden kunnen we in augustus een eerste meet houden? Dus als je nog mensen weet, verwijs ze dan door naar dit topic.
                    facesofecuador.com

                    Comment


                    • #25
                      Re: Meetup

                      we hebben al 8 geïnteresseerde, kunnen we er nog vinden?
                      facesofecuador.com

                      Comment


                      • #26
                        Re: Meetup

                        Zoals ik al zei ben ik geinteresseerd, maar ik heb enkel de 430EXII en RF602's..
                        Dus nog geen plu's ed..

                        Ik ben momenteel wel heel druk bezig dvd's te bekijken zoals de onelights ed..
                        Canon 5D2 en wat glas

                        Comment


                        • #27
                          Re: Meetup

                          Hoi ik spring mee op de kar.
                          Ben me bewust dat ik nog vrij veel kan bijleren.
                          groetjes
                          Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
                          www.dewolfmarc.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: Meetup

                            Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                            Zoals ik al zei ben ik geinteresseerd, maar ik heb enkel de 430EXII en RF602's..
                            Dus nog geen plu's ed..

                            Ik ben momenteel wel heel druk bezig dvd's te bekijken zoals de onelights ed..
                            Stuur dan ff een privebericht met je gegevens in de vorm van de startpost.
                            facesofecuador.com

                            Comment


                            • #29
                              Re: Meetup

                              Ik hoorde vandaag dat het stadspark in Brasschaat echt wel de moeite is. Misschien is dit een geschikte locatie? Ikzelf ben er nooit geweest.
                              Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Meetup

                                Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3D Bekijk bericht
                                Ik hoorde vandaag dat het stadspark in Brasschaat echt wel de moeite is. Misschien is dit een geschikte locatie? Ikzelf ben er nooit geweest.
                                Het park van Brasschaat is wel een mooie locatie, maar dit is wel publiek. Ongestoord foto's nemen zal er niet bij zijn...
                                Ik weet nog wel een leuk verlaten fabriekspand in het antwerpse, maar toegang is officieel verboden. Ik kom daar zelf wel regelmatig ('t is niet echt goed afgesloten). Is het voor een groep beter toegang proberen te regelen?

                                Comment

                                Working...
                                X