Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elinchrome d-lite 200watt set, is dat goed ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Elinchrome d-lite 200watt set, is dat goed ??

    Oorspronkelijk geplaatst door Mista Molla Bekijk bericht
    Voor een gewone shot zoals jij probeert te doen heb je meestal genoeg met minder materiaal dan wat jij allemaal gebruikt, je moet het materiaal dat je hebt beter en veel efficienter leren gebruiken.
    Yups, met 1 van je studiolampen de achtergrond uitlichten en met 1 van je studiolampen je model uitlichten is al een goede start

    Ik werk met een receiver aan de externe flits en een receiver aan een van de studiolampen, en zet mijn studiolampen op fotocell aan, dan flitsen die automatisch mee. Werkt ook. Ik heb wel geen SB900, een lagere versie.
    Om zeker te zijn dat alles flits start ik altijd met de test of externe flits flitst en zet dan een voor een de beepers van de studiolampen op.
    Veelal gebruik ik enkel mijn 2 studiolampen. Kun je al heel veel mee doen hoor.
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #32
      Re: Elinchrome d-lite 200watt set, is dat goed ??

      post verwijderd
      Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 18:02.

      Comment


      • #33
        Re: Elinchrome d-lite 200watt set, is dat goed ??

        Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
        3 kinderen tegelijk erop wil. zelfs met reflectieschermen erbij.
        Dat dacht ik in den beginne ook, maar eigenlijk kan het wel hoor. Je moet wel voldoende afstand kunnen houden tussen je modellen en je achtergrond, toch een paar meters. Gebruik je studiolamp zonder iets op om je achtergrond te belichten. Hoe groot is je softbox?
        Als de kinderen meters van elkaar staan, zul je natuurlijk niet toekomen met 1 lamp
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #34
          Re: Elinchrome d-lite 200watt set, is dat goed ??

          je kan ongelofelijk veel met alleen maar 1 lichtbron... Zoals Nena ook zei... hoe ver staat alles van elkaar?

          zoek de omgekeerde kwadraat wet eens op... Leer eerst met 1 lichtbron werken... ga daar na, als je't helemaal begrijpt, een tweede toevoegen, tot je die ook helemaal begrijpt... pas dan zal je creatief kunnen werken...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment

          Working...
          X