Hoi idereen,
ik ben een absolute newbie op het gebied van flisters en ben nu een beetje aan het experimenteren, maar geraak er niet echt uit, vandaar mijn vraagjes.
Ik heb dus een aantal flitsjes geleend van verschillende mensen en probeer die nu samen aan de praat te krijgen, maar lukt me niet echt.
Ik heb dus een Canon 580EX-II een Canon 420EX en een Panasonic Lumix DMW-FL360.
Ik heb ook 1 zender en 1 onvanger van Cactus.
Wat werkt?
Dus zender op mijn camera, ontvanger op de 580EX.
De 580EX als master, de 430 als slave, de Panasonic weet ik eig. niet, vind het niet echt.
Als ik mijn camera laat triggeren dan gaat de 580 af en ook de 430 fired, maar een fractie later heb ik de indruk, de Panasonic kan ik niet laten afgaan.
Wat doe ik fout of is het gewoon niet mogelijk wat ik hier probeer?
alvast merci hé,
Jürgen.
ik ben een absolute newbie op het gebied van flisters en ben nu een beetje aan het experimenteren, maar geraak er niet echt uit, vandaar mijn vraagjes.
Ik heb dus een aantal flitsjes geleend van verschillende mensen en probeer die nu samen aan de praat te krijgen, maar lukt me niet echt.
Ik heb dus een Canon 580EX-II een Canon 420EX en een Panasonic Lumix DMW-FL360.
Ik heb ook 1 zender en 1 onvanger van Cactus.
Wat werkt?
Dus zender op mijn camera, ontvanger op de 580EX.
De 580EX als master, de 430 als slave, de Panasonic weet ik eig. niet, vind het niet echt.
Als ik mijn camera laat triggeren dan gaat de 580 af en ook de 430 fired, maar een fractie later heb ik de indruk, de Panasonic kan ik niet laten afgaan.
Wat doe ik fout of is het gewoon niet mogelijk wat ik hier probeer?
alvast merci hé,
Jürgen.
Comment