Ten einde in de wintermaanden ook volop met mijn hobby bezig te blijven wil ik aan de slag met Strobistme (mag je dat zo zeggen?), Wat techniek betreft heb ik al zo ongeveer voor ogen wat voor apparatuur ik wil aanschaffen, Echter wat betreft onderwerpinspiratie loop ik vast. Strobist lijkt vooral voor het fotograferen van (aanstaande) fotomodellen gebruikt te worden. Dat is niet echt mijn ding, Als muzikant zou ik bijvoorbeeld mijn gitaarcollectie eens goed willen fotograferen. Het fotograferen van kleindieren zou ook een mogelijke toepassing zijn, Graag zou ik weten of er binnen dit forum mensen zijn die fanatiek met strobist bezig zijn anders dan het fotograferen van modellen, Ook zou ik graag weten waar ik op het internet voorbeelden van strobisten kan vinden die zich met andere onderwerpen dan modellen bezig houden.,
Of moet ik de conclusie trekken dat strobist alleen voor modellenwerk ingezet kan worden?
Of moet ik de conclusie trekken dat strobist alleen voor modellenwerk ingezet kan worden?
Comment