Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locaties voor shoots

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Locaties voor shoots

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
    Japanse Tuin in Hasselt
    Vermoedelijk kan je in domein Het Vinne in Zoutleeuw ook wel creatief aan de slag met modellen
    Inderdaad, nog 2 goeie. Kheb ze toegevoegd aan de lijst van de eerste post.
    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Voor de mijn in Waterschei kost het 50 euro om daar fotos binnen te trekken

Comment

Is toch redelijk veel lijkt me, of ben ik verkeerd?
        Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beatbrother Bekijk bericht
          Voor de mijn in Waterschei kost het 50 euro om daar fotos binnen te trekken
          Vroeger was het 15 euro, tot er een sukkelaar van een fotograaf in Beringen over den draad in gekropen en ergens in een gat is gevallen.
          Daarna waren alle mijnsites door de stad Genk verboden voor fotografen.
          http://forum.belgiumdigital.com/f22/...ei-169574.html

Nu is Waterschei terug toegankelijk maar tegen een fors meerbedrag.
          Let wel, je bent dan een officiële bezoeker van de site en is de stad Genk ingedekt bij hun verzekering bij ongevallen.

Als je met een groep gaat kun je het bedrag wel delen
          Last edited by zunoel; 13 januari 2010, 14:21.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            Vroeger was het 15 euro, tot er een sukkelaar van een fotograaf in Beringen over den draad in gekropen en ergens in een gat is gevallen.
            Daarna waren alle mijnsites door de stad Genk verboden voor fotografen.
            Nu is Waterschei terug toegankelijk maar tegen een fors meerbedrag.
            Let wel, je bent dan een officiële bezoeker van de site en is de stad Genk ingedekt bij hun verzekering bij ongevallen.

Als je met een groep gaat kun je het bedrag wel delen
            Dat is allemaal nuttige info, bedankt!!

Nog voorstellen van andere locaties zijn altijd welkom!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
              Dat is allemaal nuttige info, bedankt!!

Nog voorstellen van andere locaties zijn altijd welkom!
              Inderdaad, ik ben ook voor goede locaties te delen zodat we allemaal iets kunnen ontdekken

Bij deze:

Paterskerk in Tienen (Vlaams Brabant)

Groot Begijnhof in Leuven

Beide locaties zijn gemakkelijk te bereiken en helemaal vrij te betreden

Jeroen

Comment

ik was laatst nog gaan fotograferen in Waterschei.. ik denk dat die mensen daar hun vernieuwing aant betalen zijn met inkomsten van bezoekers amainie. ZOVEEL volk dat daar rondliep (en de hele tijd in mijn beeld stond!)
                Vorig jaar in de winter geweest met Syntra: toen mocht je nog in dat 2e gebouw komen en bij het metalen rad en ook bijna overal in het hoofdgebouw. Vorige maand waren ze aan het werk dus het hoofdgebouw is nog maar half toegankelijk en volgens die mannen die het geld innen mag je alleen daar nog komen. Dat metalen rad zit nu achter een gesloten deur; Je kan natuurlijk ook op je gemak buiten rondlopen en in dat bijgebouwtje gaan klimmen, maar ziet er gevaarlijk uit.

Het is een mooie locatie maar echt veel te uitgemelkt

-Japanse tuin: mooi als je iemand aan de vijver zet met al die reuze-koi(s) en dan van boven op de brug fotografeert (vrouwen hebben nogal schrik van die vissen hehe).
                -Als je in Plopsaland kan geraken dan is het daar ook de moeite.
                Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
                  klopt maar daar ga je sowieso 15 € (dacht ik) inkom moeten betalen.

Wij zijn daar geweest voor onze eigen trouwshoot en als het voor een trouwshoot is, mag het koppel, fotograaf en zelfs bruidskindjes gratis binnen gedurende een klein uurtje
                  With Canon, I can (or at least try)
                  Photastic.be ~ Passion for the picture
                  Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
                    Ik ben vorige maand een ganse dag in Plopsaland Indoor geweest voor een shoot toen het gesloten was. Is wel speciaal zo helemaal alleen in een leeg pretpark.

Comment

Mag het ook simpel?

Het prachtige gemeentehuis van Westerlo!
                      Of het gemeentehuis en park van Wemmel
                      gemeentehuis Boutersem
                      of Provinciaal Domein van Kessel-lo

Comment

Zal deze locaties straks ook eens toevoegen in de orignele post..

Plopsa lijkt me ook wel interessant ja!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snuf Bekijk bericht
                          Je moet absoluut toestemming hebben in Beringen, je bevind je op privé terrein als die mensen de politie bellen krijg je moeilijkheden gegarandeerd. En er loopt regelmatig volk rond.
                          Het is inderdaad door dat er iemand door een kolenwasser (was een koperdief) gevallen is dat ze nu veel strenger zijn.
                          Ik ga in de lente terug naar cheratte 10 euro inkom, wel betreden op eigen risico, ook al betaal je inkom die man weet zogezegd niet dat je binnen bent, Je geraakt er helaas ook niet binnen zonder dat je de portier opbelt (ik heb het al geprobeerd). Als je modellen bij hebt kan je niet verwachten dat deze overal beginnen over te klauteren. De modellen betalen ook inkom hou daar rekening mee.
                          Cheratte kan je zeer makkelijk binnen zonder die vent zen pensioen te betalen met die 10 €. Je moet alleen eens goed zoeken en niet verwachten dat de voordeur gewoon open zal zijn er bestaan ook achterdeuren .Toestemming of niet wie niet weet die niet deert zeg ik altijd en als je gepakt word ofzoiets het ergste dat je kan krijgen is pv voor huisbreuk wat zo goed als niets is. Zolang je niets meeneemt of sloten,ruiten of zo openbreekt valt het best allemaal goed mee.Wat ook helpt is niet om 14 uur 's middags te gaan maar eens wat vroeger opstaan en niet met 10 man ergens binnen gaan.
                          Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
                            Cheratte kan je zeer makkelijk binnen zonder die vent zen pensioen te betalen met die 10 €. Je moet alleen eens goed zoeken en niet verwachten dat de voordeur gewoon open zal zijn er bestaan ook achterdeuren .Toestemming of niet wie niet weet die niet deert zeg ik altijd en als je gepakt word ofzoiets het ergste dat je kan krijgen is pv voor huisbreuk wat zo goed als niets is. Zolang je niets meeneemt of sloten,ruiten of zo openbreekt valt het best allemaal goed mee.Wat ook helpt is niet om 14 uur 's middags te gaan maar eens wat vroeger opstaan en niet met 10 man ergens binnen gaan.
                            Is inderdaad zo voor Urbanfotografen, voor strobist modelfotografen die daar met flittsers en ander fotogear moeten sleuren + modellen en visagiste bij hebben is het beter om gewoon 10 euro te betalen om (legaal) langs de ingang binnen te mogen
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Is Cheratte een publieke plek als er inkom betaald wordt?
                              En heeft iemand foto's van het gebouw langs binnen?
                              Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Iemand een idee voor me? Ik zou in de omgeving van antwerpen : zand, hoog gras en 'duinen' nodig hebben. Iemand een ideetje?

Cheers!
                                MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

Comment

Working...