Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ringflash

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ringflash

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
    Voor een beginneling hoeft het toch niet zo duur te zijn. Heb zo een setje (statief, swifel, flits, paraplu) voor 120 euro... Misschien niet het meest kwalitatieve, maar zeker goed voor een starter.
    (kijk maar naar de sticky van d_oracle)
    Laat het nu net het materiaal zijn die op de foto's van d_oracle staan dat ik heb
    Lumopro statiefjes, westcott convertable paraplu's, SB-26 (wel walimex swivels), coldshoe.
    Ondertussen is één en ander wel een klein beetje in prijs gedaald maar ik heb nog +/- 130 euro betaald zonder flits

Ik heb ondertussen een uitgebreide strobistset wat me in totaal véél meer heeft gekost dan mijn studiomateriaal
    Last edited by zunoel; 29 december 2009, 10:29.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Re: Ringflash

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
      Voor een beginneling hoeft het toch niet zo duur te zijn. Heb zo een setje (statief, swifel, flits, paraplu) voor 120 euro... Misschien niet het meest kwalitatieve, maar zeker goed voor een starter.
      Je kan inderdaad voor €120,00 een beginners setje samenstellen en inderdaad de kwaliteit zal niet super zijn ...

Toch zou ik aanraden om iets langer te sparen en meteen een "betrouwbare" flits te kopen, ik heb hier een arsenaal aan goedkope flitsen liggen die ik niet meer gebruik omdat ze:
      - veel te traag recyclen
      - batterijen VRETEN
      - geen consistente hoeveelheid licht hebben / soms een verschil van 2stops

Ik denk dat je toch al +/- €100,00 zal kwijt zijn aan een iets betrouwbare flits.
      www.fotofolio.be

Comment

Working...
      X