Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Radiotriggers in België !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

Ik denk dat ik mij ook eens een setje ga aanschaffen .
    Zeker na het lezen van deze test met de Twin link vs de PW's II.

http://www.ephotozine.com/article/Po...Link-T2D-12634
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Sinds vorige week heb ik me het Secureline Twinlink model T2D aangeschaft.

Ik heb ze nog niet uitgebreid kunnen testen maar de eerste resultaten zijn alvast positief. Morgen ga ik eens wat tijd uittrekken om dit te doen.

De set (één receiver en één tranmitter) kost €99,95- bij Studio73. Er wordt twee jaar garantie geboden.
      Opzoek naar de beste links? Je vind ze op de Studio73.be Startpagina plaats nu ook je eigen links
      Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Comment

Ik ben niet zo een tester...
        Maar ik heb zelf een set Seculines, enkele keren gebruikt om voorwerpen te fotograferen en eenmaal met model.
        1 zender op een Nikon D70S en de flitsers waren SB-24 en SB-600. Geen enkel probleem ondervonden en volgens mij betrouwbaar.
        Alhoewel ook met een plastic behuizing lijken ze me 'robuuster' dan de Cactussen en de sets van Falcon Eyes.
        Echt goedkoop misschien niet, maar een goed alternatief voor de dure Pocket Wizard en de populaire Chinese items die via e-Bay verkocht worden (en mij zien ze nooit meer op e-Bay )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Traveler Bekijk bericht
          ...en mij zien ze nooit meer op e-Bay
          Slechte ervaringen met E-bay?
          Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Comment

Ik heb sedert enkele weken een setje met twee ontvangers. Eentje daarvan deed wat raar in het begin, maar met nieuwe AAA's erin nu perfect. Het helpt als je je flitsers niet meteen in hun (eigen) slaapstand laat gaan (soms zijn ze iets moeilijker vanop afstand te wekken dan de ontvangers zelf).

Verschillende keren gebruikt tot grote tevredenheid, binnen in een zaal ook tot ruim 30 meter tijdens event met veel 'elektriek' en metaal in de buurt.

Vermoedelijk komt er spoedig een setje zender + ontvanger bij.
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Kan je deze ook gebruiken als afstandsbediening wanneer je de receiver verbindt met je camera?

Comment

Neen, deze functie is hier niet aanwezig.
                BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Wat is het verschil eigenlijk tussen deze triggers en dan bv de Cactus V4 triggers?

Comment

Working...
                  X