Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

levensduur batterij PT04CN en vergelijking met cactus V4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• levensduur batterij PT04CN en vergelijking met cactus V4

Hey hey,

Ik vroeg me af of iemand enig idee had hoelang de batterijtjes zo ongeveer mee gaan (zowel receiver en zender).
    Trouwens, wat wordt nu aangeraden (studentikoos ala bang for the buck): cactus V4 (van gadget infinity) of de pt04 (van ebay lilyrst)

Bedankt om het te laten weten!
    Greetz
    Last edited by Djonah Inc.; 13 augustus 2009, 13:47. Reden: meer to the point qua onderwerp in de titel

Re: levensduur batterij PT04

Van de nieuwe types weet ik het niet, maar voor mijn V2s cactus triggers heb ik zo'n setje van 5 CR2 batterijen meebesteld van gadgetinfinity, en daarmee doe ik toch al langer dan een jaar. Als ik moet gokken, doe je zo'n 6 maand met 1 batterij als je ze niet te frequent gebruikt.
    Als meerdere shoots per maand doet, zou ik ze elke maand of om de 2 maand vervangen.(de prestatie hangt sterk af van batterijen)

op je 2de vraag zou ik je verwijzen naar de andere topics op dit forum, al ruime discussies over gevoerd.

Tom
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Re: levensduur batterij PT04

ruime discussies ja, maar niet specifiek tussen de pt04 CN en de cactus V4 voor zover ik gevonden heb (dat ene draadje over de PT04 verteld een heleboel, maar niet echt pro contra de een of de ander). Daarom dus dit draadje.
      De cactussen:
      40 met 1 receiver, een extra R kost 20 euro dacht ik,
      16 kanalen

terwijl de PT04CN:
      kost 40 voor zender en 3 ontvangers,
      4 kanalen

Range is hetzelfde voor zover ik al gelezen heb.
      de betrouwbaarheid ook dacht ik?

dus de grote vraag:
      autonomie van cactus vs pt04cn
      16 vs 4 kanalen
      betrouwbaarheid hetzelfde?
      bouwkwaliteit
      ...

als ik het hier ergens niet gezien heb en het staat er al ergens, laat het me dan maar gerust weten (en dan excuseer ik me voor het nieuwe draadje).

greetz

Comment

Working...
      X