Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sterk licht voor op locatie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sterk licht voor op locatie

Als studiofotograaf heb ik me tot nu toe beperkt tot indoorfotografie, maar jongstleden ben ik gebeten door het strobisme. Aangezien remote triggers en softboxen de grootste kost zijn (en die had ik al) ben ik vrij goedkoop kunnen uitbreiden van studio naar outdoor studio, met alle mogelijkheden vandien.

Ik ben nu nog op zoek naar een echte power strobe op batterij? heeft er iemand een idee? Ik ben aan het kijken geweest naar de AlienBee`s, maar zijn die te koop in België en zijn er alternatieven op de markt die redelijk geprijsd zijn.

Mvg Bart
    Bart - www.bartdr.com for pictures
    Canon 5D Mark II | Canon 40D | EFS 10 - 22 | EF 24 - 105 L | EF 70 - 200 IS L | EF 50 1.4 | Lighting equipment

Re: Sterk licht voor op locatie

De Ranger van Elinchrom, en zeker de Ranger Quadra als hij leverbaar is.

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mutexke Bekijk bericht
      Als studiofotograaf heb ik me tot nu toe beperkt tot indoorfotografie, maar jongstleden ben ik gebeten door het strobisme. Aangezien remote triggers en softboxen de grootste kost zijn (en die had ik al) ben ik vrij goedkoop kunnen uitbreiden van studio naar outdoor studio, met alle mogelijkheden vandien.

Ik ben nu nog op zoek naar een echte power strobe op batterij? heeft er iemand een idee? Ik ben aan het kijken geweest naar de AlienBee`s, maar zijn die te koop in België en zijn er alternatieven op de markt die redelijk geprijsd zijn.

Mvg Bart
      Gewoon een powerpack kopen, zoals het model aangeeft sluit je hier tot 2400watt aan licht op aan.
      Dus ofwel 1 of 2 strobe's van 1200watt, ofwel 6 van 400watt, ofwel 1tje van 400watt en dan kan je er een paar honderd keer mee flitsen

easy dus en niet merk gebonden
      www.sergioprodi.com
      Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Je kan de TRONIX ook rechtstreeks bestellen: dan kost hij maar de helft van de prijs die je hier in Belgie betaald. Binnen één week heb je hem. Bovendien krijg je enkele mails van een fabrieksmedewerker die je begeleid en je aankoop opvolgt; 3 maanden na levering krijg je de vraag of je al dan niet tevreden bent over het produkt. Dat is service !

Comment

Working...
        X