Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Workshop strobist-fotografie? Wie wat waar?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Workshop strobist-fotografie? Wie wat waar?

Daar hangt voor een DVD nogal een prijskaartje aan vast....

Of dat het geld waard is...

Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
    Groet,
    Paul

Comment

beter laat dan nooit... hier
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        Ziet er interessant uit ! Leuke link

Groeten,
        Jeroen
        Last edited by JeGe; 4 november 2009, 13:38.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
          Klinkt goed.
          Check your mail or PM
          Last edited by Vulture; 4 november 2009, 14:20.

Comment

Ik heb hem HIER gevolgd en ga zeker verder.
            Last edited by Macroshopper; 14 december 2009, 23:06.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ik zou begin volgend jaar ook een strobist/studio workshop willen geven in Kapellen. Samen met modellen. Moesten er hier geïnteresseerde zijn dan hoor ik dat graag. Ik denk er al langer aan om zoiets te organiseren, maar ik heb geen idee of er genoeg interesse voor is.
              facesofecuador.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevinneke Bekijk bericht
                Ik zou begin volgend jaar ook een strobist/studio workshop willen geven in Kapellen. Samen met modellen. Moesten er hier geïnteresseerde zijn dan hoor ik dat graag. Ik denk er al langer aan om zoiets te organiseren, maar ik heb geen idee of er genoeg interesse voor is.
                Yep

Comment

Waar kunnen we de verdere ontwikkeling van je plannen volgen? Heb je een website o.i.d.

Persoonlijk heb 'k liefst een praktijkgerichte workshop met de mogelijkheid om zowel eigen als ander materiaal te gebruiken. Over de theorie kan 'k zelf ook wel een boek schrijven (al laat 'k dat liever over aaan McNally). De modellen hoeven geen schoon poppemiekes zijn, niet veel zin en tijd in glamourretouchering

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
                    Waar kunnen we de verdere ontwikkeling van je plannen volgen? Heb je een website o.i.d.

Persoonlijk heb 'k liefst een praktijkgerichte workshop met de mogelijkheid om zowel eigen als ander materiaal te gebruiken. Over de theorie kan 'k zelf ook wel een boek schrijven (al laat 'k dat liever over aaan McNally). De modellen hoeven geen schoon poppemiekes zijn, niet veel zin en tijd in glamourretouchering
                    Als je de theorie al kent... dan kan je toch gewoon deelnemen aan de strobist gatheringen....
                    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

hmmm ben even gaan kijken op je website Kevin, ik raad je aan eerst zelf nog wat beter te worden en wat te oefenen voor je denkt aan workshops geven, je bent zelf nog maar pas bezig en hebt geen ervaring,
                      laat de workshops beter over aan mensen met ervaring, ik ken er die echt goed zijn maar zich niet wagen aan workshops geven ....

eerst zelf leren dan overbrengen op anderen!
                      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Idd, een workshop geven mag je niet onderschatten.

In een kleine groep wil ik het nog wel overwegen, maar 25 mensen zoals op bd-live was beetje te groot en een volgens mij te gevariëerde groep om in een uurtje tijd meer te doen dan theorie.
                        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

begrijp me niet verkeerd, ik weet dat ik nog veel moet leren, maar de basis kennis heb ik. En ik zou dan ook geen doorgewinterde fotografen uitnodigen, maar mensen die net beginnen, en eens een studio set willen gebruiken, of met enkele speedlights willen leren werken kan ik best de basis bijbrengen.
                          facesofecuador.com

Comment

Heb zelf de workshop strobist beginners gevolgd bij http://www.strobistworkshops.be en vond het geweldig

Die gasten leggen dat allemaal uit in mensentaal en dat vind ik een groot voordeel.

Verder werken ze ook met zeer kleine groepen en daar leer je wat van.

Ik heb trouwens na de workshop een kortingsbon gekregen van € 20,00 voor een volgende workshop en ga die zeker gebruiken. Verder ook 2 uur gratis studiohuur ontvangen...

Alles bijeen komt het dus nog goedkoop uit ook

Ben vandaag voor de eerste keer mijn opgedane kennis gaan testen, en zal binnenkort eens de eerste resultaten posten. Op het eerste zicht ben ik al heel tevreden, heel wat beter dan het daar voor was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulR1 Bekijk bericht
                              Welke DVD's zijn dat, en waar krijg je die?
                              deze dvd's zijn te vinden op internet (google)
                              http://www.fefelovroman.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amaaikes Bekijk bericht
                                Heb zelf de workshop strobist beginners gevolgd bij http://www.strobistworkshops.be en vond het geweldig

Die gasten leggen dat allemaal uit in mensentaal en dat vind ik een groot voordeel.

Verder werken ze ook met zeer kleine groepen en daar leer je wat van.

Ik heb trouwens na de workshop een kortingsbon gekregen van € 20,00 voor een volgende workshop en ga die zeker gebruiken. Verder ook 2 uur gratis studiohuur ontvangen...
                                Een tijdje geleden heb ik ook de beginners workshop bij www.strobistworkshops.be gevolgd.

Ik heb exact hetzelfde ervaren als "amaaikes".

Eerst een theoretisch gedeelte, maar daarna veel praktijk, met een (naar mijn mening) toch wel persoonlijke begeleiding, zeker op de momenten dat je zelf aan het fotograferen bent.

En vragen stellen was geen enkel probleem: die werden zo volledig mogelijk beantwoord.

In mijn ogen zeker een aanrader!

Groetjes,
                                Walter
                                _________________________________________________
                                Nikon Z7II - D500 - D300s

Comment

Working...
                                X