Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Balhoofd met flitsschoen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Balhoofd met flitsschoen

Ik ben op zoek naar een balhoofd met flitsschoen om te monteren op mijn lichtstatieven, ik heb zo de Novoflex Neiger 19 ontdekt, maar misschien heeft er iemand weet van betere en/of goedkopere alternatieven ?

Voor 3 statieven zit ik met de Novoflex aan bijna 100 euro wat toch redelijk aan de hoge kant is.

Alvast bedankt!

Mvg, Pascal

Re: Balhoofd met flitsschoen

Een phottix siwivel?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

of bedoel je iets in deze trant http://www.fotokonijnenberg.be/produ...atief_kop.html misschien wat beter uitleggen wat je zoekt. Bedoel je goedkope statieven of statiefkoppen met ingebouwde flitsvoet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
        Een phottix siwivel?
        Dat is het helemaal, ik had ze al eerder leren kennen in een andere thread, maar op de foto's van hun website lijkt het alsof het geheel enkel te bevestigen is in een shoemount op een camera ofzo.

Uit de foto's op je blog blijkt dat je ze ook op statief kan bevestigen!

Dikke merci !

(Alleen zal de Belgische staat weer moeten mee verdienen op de invoer vanuit Hongkong vrees ik...)
        Last edited by fotolaria; 23 mei 2009, 22:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eagle1 Bekijk bericht
          of bedoel je iets in deze trant http://www.fotokonijnenberg.be/produ...atief_kop.html misschien wat beter uitleggen wat je zoekt. Bedoel je goedkope statieven of statiefkoppen met ingebouwde flitsvoet?
          Die Manfrotto swivels heb ik nu op m'n statieven staan, en deze zijn zeker goed, maar van de bijbehorende manfrotto flitsschoentjes (143s) ben ik minder tevreden, deze komen makkelijk los wanneer je je flash regelmatig moet draaien.

Vandaar dat ik op zoek ben naar alternatieven om een flash op een statief te bevestigen, liefst een soort balhoofd vanwege de grote beweeglijkheid.

Grt,

Comment

Een phottix siwivel?
            Persoonlijk gebruik ik ook deze en tot n u toe heel tevreden.
            Ze zien er stevig uit en dat zijn ze ook.
            Nikon stuff and more ...
            https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

Comment

(Alleen zal de Belgische staat weer moeten mee verdienen op de invoer vanuit Hongkong vrees ik...)
              Heb al vaker besteld bij DX en nog nooit een extratje voor de staat moeten betalen.
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pascal ph. Bekijk bericht
                Die Manfrotto swivels heb ik nu op m'n statieven staan, en deze zijn zeker goed, maar van de bijbehorende manfrotto flitsschoentjes (143s) ben ik minder tevreden, deze komen makkelijk los wanneer je je flash regelmatig moet draaien.

Vandaar dat ik op zoek ben naar alternatieven om een flash op een statief te bevestigen, liefst een soort balhoofd vanwege de grote beweeglijkheid.

Grt,
                Ah, OK

Comment

ik heb deze, tevreden over!!
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ga mij zo een Phottix setje aanschaffen, nogmaals bedankt iedereen !

Comment

Heb al vaker besteld bij DX en nog nooit een extratje voor de staat moeten betalen.
                      Zolang je er maar 1 per keer bestelt, ga je geen problemen hebben. Als je er 5 in 1 keer koopt ofzo, dan is de kans wel groot dat ze het pakje tegenhouden.

Comment

Working...
                      X