Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
ik ben terug op zoek naar een maatje want men vast maatje kan niet meer mee door omstandigheden . liefst iemand uit het antwerpen. ikzelf doe het al meer dan 3 jaar en ik heb zelf auto en locaties. indien interesse kan ik een paar foto's laten zien
Hallo Wendy,
Ik ben ook opzoek naar Urbex maatje om op pad te gaan, ben zelf van Mechelen niet ver van A'pen dus, zelf ben ik beginnend urbex'r vooral locaties rond Mechelen, (parkhotel) hofstade. (Olympisch zwembad) battel.,...
als je wil kan ik wel meegaan ben van Mechelen en zoek ook nog iemand om mee te gaan
Ik doe het nu drie maanden en heb al enkele locaties gedaan in Luik,Charleroi en enz...
Laat maar weten Wendy
Iemand die een urbex maatje zoekt van Nederland? Of geïnteresseerd is om een maatje te vinden. Mijn vriend wilt niet altijd mee vandaar dat ik een maatje zoek! =)
Je mag me altijd een sms’je sturen ben 28 word 29jaar en ben ook op zoek naar iemand met zelfde interesses ik zelf ben van limburg belgie ik heb alleen geen vervoer meer
Comment