Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Myanmar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Myanmar

    Met Thai Airways van uit Brussel betaal je voor een ticket in september voor het moment € 720 .

    Comment


    • #17
      Re: Myanmar

      Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
      Met Thai Airways van uit Brussel betaal je voor een ticket in september voor het moment € 720 .
      Is een heel goede deal. Op Bangkok momenteel is het rond de 500 euro in september/oktober.
      Zelfs met een low budget carrier mag je rap op 150 euro heen en terug rekenen van Bangkok naar Yangon.
      Met Thai heb je een verzekerde aansluiting en met een super goede maatschappij dan ook nog.
      Voor 720 euro zou ik niet twijfelen...
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #18
        Re: Myanmar

        Dit is een bestemming die in mijn vizier komt...ik was nog nooit in Asia, het schrikt me ergens af, zeker Myanmar. Ik reis alleen dus niet altijd evident (een chauffeur huren wordt dan zeker en vast een stuk duurder). Maar toch veel nuttige info hier.

        Comment


        • #19
          Re: Myanmar

          Zelf ben ik twee jaar terug naar Myanmar geweest voor 3 weken en heb mij door Khiri Travel ( een plaatselijk reisagentschap ) een reisschema laten opmaken wat fantastisch goed was meegevallen .

          Comment


          • #20
            Re: Myanmar

            Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
            Dit is een bestemming die in mijn vizier komt...ik was nog nooit in Asia, het schrikt me ergens af, zeker Myanmar. Ik reis alleen dus niet altijd evident (een chauffeur huren wordt dan zeker en vast een stuk duurder). Maar toch veel nuttige info hier.
            Stuur eens een mailtje naar winlwin1972@gmail.com voor prijzen auto met chauffeur.
            In Myanmar is deze optie zeker het overwegen waard.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #21
              Re: Myanmar

              Dank voor de tip.

              Comment


              • #22
                Re: Myanmar

                Ik ben pas terug van een 3 weekse prive rondreis door Myanmar met mini busje en chauffeur. Birmese man die een aardig mondje Nederlands spreekt. Mooi land, uiterst vriendelijke mensen, alles is er goedkoop behalve de prijzen van de hotels springen de pan uit ter vergelijking met de omringende landen. Ik heb de traditionele highlights bezocht maar vooral veel kleine dorpjes waar de tijd nog is blijven stilstaan. Prachtig als je van reisfotografie houdt en om mensen te fotograferen. Indien intersse voor email van de NL-sprekende chauffeur jackypanhuyzen (at) telenet.be
                Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
                Mvg, Jacky P.

                Comment


                • #23
                  Re: Myanmar

                  Djienbe,

                  ik ben vorig jaar naar Thailand geweest. Deze reis was top! Ik heb toen heel veel goede dingen gehoord over Vietnam en Cambodja van rondreizende mensen.
                  Dit jaar gaan we naar Vietnam, hopelijk volgend jaar Myanmar of Cambodja!

                  Echt dik de moeite om naar Azië te reizen!

                  Comment

                  Working...
                  X