Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Met meneer Joni stoffelen moet je geen zaken doen. Meneer stuurt je niet alleen naar dode locaties maar meneer jat ook een hele boel.
Vraag het in een willekeurige urbex facebook groep en dat zal bevestigd worden!
Ik ben op zoek naar:
- Lost skate (ik weet in welke stad deze ligt maar heb em nog niet te pakken gekregen)
- Bots bot
- Ferme serenade
- Maison des paintures
- Maison de l'écureuil
- Squirrel school
In de aanbieding heb ik ook nog veel schone pareltjes.
Ik lees 1 pagina terug dat je mensen int zak zet. Als dit waar is wil ik niet ruilen met jou, dit is niet hoe het werkt man. Hoe kan ik je vertrouwen als mensen dat vertrouwen al wegnemem...
Ik lees 1 pagina terug dat je mensen int zak zet. Als dit waar is wil ik niet ruilen met jou, dit is niet hoe het werkt man. Hoe kan ik je vertrouwen als mensen dat vertrouwen al wegnemem...
.....
Last edited by stoffel urbex; 17 januari 2021, 10:56.
Hallo
Ik ben nieuw hier en in ben een beginnende urbexer. Ik zoek locaties in de omgeving van herentals. Iemand die mij kan verder helpen? Of tips kan geven?
Comment