Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Oorspronkelijk geplaatst door LotteS Bekijk bericht
    hai en goedemorgen,

    Ik wil graag filature Impressionant bezoeken, ik denk dat het in L ligt. Kun je mij dat bevestigen (voordat ik 2 uur in de auto ga zitten )
    Nog een andere vraag is theater Jeusette nog bezoekbaar voor zover jij weet?
    theater Jeusette pas nog geweest eind 2015 filature Impressionant ligt indd in w:P

    Comment


    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

      @ Roy.. ik heb je een pb gestuurd😊

      Comment


      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

        Filature staat onder extra aandacht de laatste tijd. Wees voorzichtig als je erheen gaat. Er staan veel huizen rondom.

        Comment


        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

          P.s. Lost in the pinecones, waarom die benaming, weet iemand dat!

          Comment


          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

            Oorspronkelijk geplaatst door LotteS Bekijk bericht
            hai en goedemorgen,

            Ik wil graag filature Impressionant bezoeken, ik denk dat het in L ligt. Kun je mij dat bevestigen (voordat ik 2 uur in de auto ga zitten )
            Nog een andere vraag is theater Jeusette nog bezoekbaar voor zover jij weet?
            Gisteren per toeval terecht gekomen op 'Urbex TV' op Youtube en ik verschoot me een bult.
            Filature Impressionante komt er ook uitgebreid aan bod.
            Daar doen ze over een 52-tal locaties zowat alles uit de doeken.
            Hoe ze er naar toe rijden, waar het exact is, of je er nog binnen kan of niet, hoe je er binnenkomt ... enz.
            Is dit misschien van iemand die uit het urbexwereldje is gestapt, ik weet het niet.
            Last edited by Guest17; 13 april 2016, 09:32.

            Comment


            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Gisteren per toeval terecht gekomen op 'Urbex TV' op Youtube en ik verschoot me een bult.
              Filature Impressionante komt er ook uitgebreid aan bod.
              Het zijn (voor zover ik ze gezien heb) meestal wel oudere, wat al wat vernielde lokaties, die niet al te moeilijk te vinden zijn mits wat googlen. Maar die zou wel eens klop kunnen krijgen als hij eens op wat 'exclusievere' lokaties bezig zou zijn :-)

              Comment


              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                Het zijn (voor zover ik ze gezien heb) meestal wel oudere, wat al wat vernielde lokaties, die niet al te moeilijk te vinden zijn mits wat googlen. Maar die zou wel eens klop kunnen krijgen als hij eens op wat 'exclusievere' lokaties bezig zou zijn :-)
                Zijn urbexers dan zo gewelddadige mensen !?

                Comment


                • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Gisteren per toeval terecht gekomen op 'Urbex TV' op Youtube en ik verschoot me een bult.
                  Filature Impressionante komt er ook uitgebreid aan bod.
                  Daar doen ze over een 52-tal locaties zowat alles uit de doeken.
                  Hoe ze er naar toe rijden, waar het exact is, of je er nog binnen kan of niet, hoe je er binnenkomt ... enz.
                  Is dit misschien van iemand die uit het urbexwereldje is gestapt, ik weet het niet.
                  urbex tv is het doorn in het oog van elke urbexer...
                  Deze persoon noemt zichzelf urbexer. In mijn ogen is het iemand die zeer graag in de belangstelling staat.
                  ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
                  Freelance bedrijfsfotograaf
                  klikerdeklik hier voor mijn website!

                  Comment


                  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Zijn urbexers dan zo gewelddadige mensen !?
                    zijn voetbalsupporters gewelddadig? ;-) 9/10 keer niet, toch komen telkens de hooligans in beeld...
                    ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
                    Freelance bedrijfsfotograaf
                    klikerdeklik hier voor mijn website!

                    Comment


                    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Zijn urbexers dan zo gewelddadige mensen !?
                      Het bitsige sfeertje dat er altijd hangt zodra het over urbex gaat (je merkt t in deze topic ook al) zou me niet verwonderen. En gezien hij zo recht tegen de algemene 'regels' invaart... zou me niet verwonderen dat dit tot wat zou kunnen leiden als sommigen hem in het echt eens tegenkomen.
                      (PS: ik zit zelf niet in het wereldje :-))

                      Comment


                      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                        Het bitsige sfeertje dat er altijd hangt zodra het over urbex gaat (je merkt t in deze topic ook al) zou me niet verwonderen. En gezien hij zo recht tegen de algemene 'regels' invaart... zou me niet verwonderen dat dit tot wat zou kunnen leiden als sommigen hem in het echt eens tegenkomen.
                        (PS: ik zit zelf niet in het wereldje :-))
                        Het is te gekend geworden...
                        Als je verhalen hoort van gasten die foto's trekken en dan de zetel/stoel kapot maken zodat zij een unieke foto hebben dan word ik eerlijk gezegd ongemakkelijk.
                        Vroeger was delen geen probleem, we deden allen hetzelfde en we hielden ons aan de ongeschreven regels. Nu gaan er bij manier van spreken mensen met een interieurarchitect alles gaan restylen of zaken in scene gaan zetten. Ook heb je mensen die zoals urbexers verlaten gebouwen zoeken niet om die te gaan ontdekken maar gewoon om te trashen. En dat is triest...
                        ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
                        Freelance bedrijfsfotograaf
                        klikerdeklik hier voor mijn website!

                        Comment


                        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                          Het is te gekend geworden...
                          Als je verhalen hoort van gasten die foto's trekken en dan de zetel/stoel kapot maken zodat zij een unieke foto hebben dan word ik eerlijk gezegd ongemakkelijk.
                          Vroeger was delen geen probleem, we deden allen hetzelfde en we hielden ons aan de ongeschreven regels. Nu gaan er bij manier van spreken mensen met een interieurarchitect alles gaan restylen of zaken in scene gaan zetten. Ook heb je mensen die zoals urbexers verlaten gebouwen zoeken niet om die te gaan ontdekken maar gewoon om te trashen. En dat is triest...
                          Dat is inderdaad te triest voor woorden. Bovendien levert de gemiddelde urbexer garbage af, rommel op het gebied van foto's. Dan heb je ook nog diegene die enkel willen scoren en voor wie de foto's enkel het bewijs moeten leveren van het feit dat ze er geweest zijn.
                          En tenslotte is er ook nog wat ik noem de "immo-urbexers" die zover zouden gaan om in je huis te urbexen eens je langer dan een maand op reis bent, bepaalde interieurs zijn compleet onaangeroerd (dat is het goede nieuws). Het slechte nieuws is dat hier ongetwijfeld sprake moet zijn van inbraak en dat het pad vrij gemaakt wordt voor het schorremorrie. Voor privé huizen vind ik dat gewoon inbraak. Er zijn dus locaties waar bijna niks kapot of weg is en waar toch foto's van zijn. General P. vb, die voordeur is duidelijk geforceerd. Dat moeten ze dan niet meer steken op de vandalen en de plaatselijke hangjeugd of dieven, dat zijn urbexers.
                          Ik lig zelf sinds enkele maanden compleet stil, gewoon uit degout. Maar zoals Stefan_C zegt die urbextv-er zou best op zijn tellen passen, wetende dat er in het wereldje bepaald merkwaardige figuren rondlopen.

                          Comment


                          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                            Dat moeten ze dan niet meer steken op de vandalen en de plaatselijke hangjeugd of dieven, dat zijn urbexers.
                            Daar moet ik je even tegenspreken. Dat zijn helemaal geen urbexers. Dat zijn ordinaire inbreken denken dat ze urbexer zijn...

                            UrbexTV? Die idioot "volg" ik al een tijdje. Ik denk dat niet alleen de oude explorers zijn probleem zijn. Hij gaat zich vooral in problemen brengen met de autoriteiten. Vroeg of laat heeft hij een klacht aan z'n been van een eigenaar van één van de locaties die hij bezocht heeft.
                            Het zou me niet verwonderen dat de juridische dienst van "sick hospital" hier al mee bezig is.

                            Comment


                            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bangalore Bekijk bericht
                              Daar moet ik je even tegenspreken. Dat zijn helemaal geen urbexers. Dat zijn ordinaire inbreken denken dat ze urbexer zijn...

                              UrbexTV? Die idioot "volg" ik al een tijdje. Ik denk dat niet alleen de oude explorers zijn probleem zijn. Hij gaat zich vooral in problemen brengen met de autoriteiten. Vroeg of laat heeft hij een klacht aan z'n been van een eigenaar van één van de locaties die hij bezocht heeft.
                              Het zou me niet verwonderen dat de juridische dienst van "sick hospital" hier al mee bezig is.
                              Ik begrijp je wel. Zeer zeker. Ze slepen de hele goedbedoelde bende in enkele minuten door het slijk. Het omgekeerde duurt een half mensenleven.
                              Altijd gevaarlijk dus om besluiten te trekken. Akkoord. Maar nogmaals : ik begrijp zeker wat je wil zeggen in je besluit.
                              Ander voorbeeld : in HH3 heeft er ooit iemand leuk gekleurde producten rondgestrooid, hele giftige trouwens : dat was gewoon voor de foto, 100% zeker. Maar drie dagen later komt er nog iemand toe he ?
                              L'Université : zelfde verhaal. Ik kan van beiden foto's aanleveren. De giftigste producten hebben helaas meestal de mooiste kleurtjes. Moet me niks vertellen want ik ben chemicus.
                              Atelier Decor : daar was het onschuldiger maar er werd ook daar royaal geschept uit de kleurstoffen. Inbrekers doen zoiets niet. Wel even bedenken dat Uranylacetaat (radioactief) ooit veel werd gebruikt om keramiek te kleuren. De email zelf was niet zo gevaarlijk omdat die gefixeerd zat en omdat alfastralers niet zover doordringen. Alfastralend stof is levensgevaarlijk.

                              Comment


                              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                Op facebook is er ook "iemand" die zomaar tientallen urbex-locaties post en dit al een paar dagen na elkaar. En het zijn andere dan die gast van 'urbex-tv'.

                                Comment

                                Working...
                                X