Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Oorspronkelijk geplaatst door urbex-roy Bekijk bericht
    en dit is waarom er rijen gaan komen bij cdc
    http://www.gva.be/cnt/dmf20160216_02...mpaign=seeding
    een reden meer om daar niet meer te komen...
    ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
    Freelance bedrijfsfotograaf
    klikerdeklik hier voor mijn website!

    Comment


    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

      Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
      een reden meer om daar niet meer te komen...
      ook dat ja
      denk dat veel mensen er schijt aan hebben en gaan het toch proberen

      Comment


      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

        Oorspronkelijk geplaatst door urbex-roy Bekijk bericht
        ook dat ja
        denk dat veel mensen er schijt aan hebben en gaan het toch proberen
        Net voor de start van de werken hebben er een paar vandalen zich hard laten gaan...
        Sindsdien is het onmogelijk om binnen te geraken zonder toestemming.
        En nu met deze ontdekking zal het er niet op verbeteren...
        ţú söngst til mín, svo hljótt... "ég ţakka ţér ţá von sem ţú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

        Comment


        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

          Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
          een reden meer om daar niet meer te komen...
          dit is inderdaad geen urbex meer maar archeologie.....
          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

          Comment


          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

            Is 'Alla Italia' nog iets? Ik heb de locatie, maar volgens de laatste filmpjes is er precies niet veel meer te ontdekken :-(
            Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
            Mijn fotoalbums

            Comment


            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
              Net voor de start van de werken hebben er een paar vandalen zich hard laten gaan...
              Sindsdien is het onmogelijk om binnen te geraken zonder toestemming.
              En nu met deze ontdekking zal het er niet op verbeteren...
              Dat klopt. Een schande was dat. Ik was er the day after. Legaal. De projectontwikkelaars waren gewoon woest. Ook de kleine gaatjes zijn nu toe. Wie er nu nog binnen geraakt is een crimineel. Punt uit.
              Ik heb de nodige contacten voor een gratis revisit voor een fotosessie betreft de opgravingen en appelboom staat ook op die lijst. Ik wil hem er bij.

              Comment


              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Mijn naam is Eric Deckers. Ik kom uit Maastricht en ben echt fan van Urbex zelf ben ik pas 16. Ik ben opzoek naar één locatie maakt niet uit wat maar, wel echt een pareltje.. Is er iemand die mij kan helpen met een mooie locatie die niet helemaal ver***** is met graffiti. Zelf heb ik al wat locaties in Belgie gehad zoals, Chateau Miranda, Hasard Cheratte, Ghost bus tunnel, Universiteit Luik, Koeltoren, Montzen en nog wat kleine hier en daar. Maar, ze zijn wel redelijk maar een pareltje heb ik zelf nog niet meegemaakt. Met vriendelijke groet, Eric

                Comment


                • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Hallo allemaal,

                  Ik ben student in Groningen en daarnaast vrijwel dagelijks in de weer met mijn camera om de charme van het alledaagse vast te kunnen leggen. Ik ben een aantal maanden geleden bekend geraakt met het fenomeen urbex. Meer en meer raakte ik verwonderd door de prachtige locaties die menig urbexer heeft weten te vinden en bovenal door de indrukwekkende manier waarop men dit op de gevoelige plaat heeft weten vast te leggen. Ik kan wel stellen dat ik vrijwel iedere locatie inmiddels wel een keer voorbij heb zien komen. Ik heb me daarnaast goed ingelezen wat betreft de regels omtrent de locaties en het delen ervan. Nu ben ik van plan zelf de stap te zetten om eens wat verder van huis te gaan en me te wagen aan het urbex-avontuur. Ik begrijp dat de ultieme locaties als beginnend urbexer ietwat te hoog gegrepen zijn, zeker wanneer ik zelf geen locaties te bieden heb. Ik wil dan ook klein beginnen met de vraag of iemand mij (middels een PB) wat tips kan geven en wellicht een redelijke startlocatie kan doorgeven, zodat ik vanuit hier aan het avontuur kan beginnen. Een eventuele ontmoeting ga ik ook zeker niet uit de weg, het lijkt me juist meer dan leuk om eens wat mensen te ontmoeten met dezelfde passie.

                  Ik hoop dat iemand mij een duwtje in de goede richting kan geven.

                  Alvast bedankt!

                  Comment


                  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Eric043 Bekijk bericht
                    Mijn naam is Eric Deckers. Ik kom uit Maastricht en ben echt fan van Urbex zelf ben ik pas 16. Ik ben opzoek naar één locatie maakt niet uit wat maar, wel echt een pareltje.. Is er iemand die mij kan helpen met een mooie locatie die niet helemaal ver***** is met graffiti. Zelf heb ik al wat locaties in Belgie gehad zoals, Chateau Miranda, Hasard Cheratte, Ghost bus tunnel, Universiteit Luik, Koeltoren, Montzen en nog wat kleine hier en daar. Maar, ze zijn wel redelijk maar een pareltje heb ik zelf nog niet meegemaakt. Met vriendelijke groet, Eric
                    Dag Eric,

                    Ik ben er vast van overtuigd dat je het goed meent maar in dit paranoiawereldje telt dit niet.

                    -knip lange uitleg-

                    Comment


                    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Hallo
                      geen vraag tot uitwisselen locaties want heb er nog genoeg op mijn lijst, wel een andere vraag indien die hier ook past: ik ben eerder op zoek naar mensen uit de buurt van Antwerpen om samen op stap te gaan. Beschik over vervoer en vrije weekends PB mag , grts

                      Comment


                      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Oorspronkelijk geplaatst door timdelma Bekijk bericht
                        Is 'Alla Italia' nog iets? Ik heb de locatie, maar volgens de laatste filmpjes is er precies niet veel meer te ontdekken :-(
                        Kidding me, ik ben er zondag geweest en ik vond hem nog de moeite, al was het maar voor de indrukwekkende inkomhal. Ook de trappen met de schilderijen zijn er nog en vond ik ook de moeite. Je vind op het gelijksvloers ook nog een hoop bubbelbaden (of waar ze ook voor dienden). Verder is het wel een beetje een lege boel maar ik heb er geen spijt van. Dan vond ik Villa BMW een pak minder de moeite.
                        Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
                        Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
                        Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

                        Comment


                        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                          Zoals bij de meeste dingen is het gewoon jammer dat Urbex zo populair geworden is. Zoals hier in dit topic eerder vermeld: al de platgelopen paden, leeg geroofde gebouwen, verzette items, fotograferen in files, gevandaliseerde panden, gefrustreerde eigenaars/buurtbewoners, ... Het is maar een trieste zaak.

                          Ik was zelf ook geďnteresseerd om het even te proberen, maar ik denk dat ik het zo ga laten. Het is dan toch één iemand minder dat in jullie weg kan lopen ;-)
                          Ik weet van mezelf dat ik wel altijd zal blijven uitkijken naar urbex locaties als ik rondwandel/fiets/rij... dus wie weet trek ik nog een urbex locatie, maar dan zal het puur het lot zijn en geen onderzoek ^_^

                          Als ik een locatie vind, zal ik het wel doorsturen naar enkele Urbexers waar ik het werk van apprecieer en respecteer.
                          "Time isn't money... Time is precious"

                          Comment


                          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                            Iemand die nog iets wil ruilen?

                            Mijn bescheiden lijstje:
                            Manoir de la chapelle,
                            Chateau Nottebohm,
                            Château de la Foręt,
                            Pritzker Fac,
                            Chateau Hogemeyer,
                            Ghost bus tunnel,
                            Morgue V,
                            manoir aux statues,
                            Usine S,
                            Chateau Zakspeed,
                            Alla Italia,
                            Huize Vanneste,
                            Cemetry of the insane,
                            maison eugen,
                            Orient Express,
                            Villa Mel,
                            cooling tower IM,
                            Villa doctoor,
                            Maison 168,
                            Farm Paternoster,
                            mont G

                            Comment


                            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              Hallo allemaal
                              Last edited by mmmurbex; 29 juli 2016, 12:45.

                              Comment


                              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben606 Bekijk bericht
                                Zoals bij de meeste dingen is het gewoon jammer dat Urbex zo populair geworden is. Zoals hier in dit topic eerder vermeld: al de platgelopen paden, leeg geroofde gebouwen, verzette items, fotograferen in files, gevandaliseerde panden, gefrustreerde eigenaars/buurtbewoners, ... Het is maar een trieste zaak.

                                Ik was zelf ook geďnteresseerd om het even te proberen, maar ik denk dat ik het zo ga laten. Het is dan toch één iemand minder dat in jullie weg kan lopen ;-)
                                Ik weet van mezelf dat ik wel altijd zal blijven uitkijken naar urbex locaties als ik rondwandel/fiets/rij... dus wie weet trek ik nog een urbex locatie, maar dan zal het puur het lot zijn en geen onderzoek ^_^

                                Als ik een locatie vind, zal ik het wel doorsturen naar enkele Urbexers waar ik het werk van apprecieer en respecteer.
                                Lang geleden dat ik nog zo'n verstandige tekst heb gelezen.
                                200% mee eens. Ik heb al maanden geleden mijn urbexcamera's aan de wilgen gehangen en ik mis bar weinig

                                Comment

                                Working...
                                X