Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wat jij niet de moeite vind vinden anderen wel de moeite
Mosbad is er wel nog zone braams ook zelfde als de sneeuw scooters zijn mensen nog deze week geweest zelfde als cdc word continu nog bekeken binnenkort kun je er in de rij gaan staan om cdc binnen te komen
Manoir aux portrait vorige maand nog geweest
Chateau de la Foret is ook nog te doen dus misschien eens je eigen lijst bij werken en wat meer speurwerk doen voor je wat zegt
rood = RIP/Afgebroken/Renovatie of niet meer de moeite...
Mosbad is er wel nog zone braams ook zelfde als de sneeuw scooters zijn mensen nog deze week geweest zelfde als cdc word continu nog bekeken binnenkort kun je er in de rij gaan staan om cdc binnen te komen��
Chateau de la Foret is ook nog te doen�� dus misschien eens je eigen lijst bij werken en wat meer speurwerk doen voor je wat zegt
Mosbad is er wel nog zone braams ook zelfde als de sneeuw scooters zijn mensen nog deze week geweest zelfde als cdc word continu nog bekeken binnenkort kun je er in de rij gaan staan om cdc binnen te komen
Chateau de la Foret is ook nog te doen dus misschien eens je eigen lijst bij werken en wat meer speurwerk doen voor je wat zegt
Zone braams nog wel?😂
Begin 2014 is die met de vloer gelijk gemaakt.
Maar natuurlijk kan je wel naar een gesloopte vloer komen kijken!
ooowh, moulbaix was chateau de la police :P
Good to know, 'k had hem nog in m'n lijstje staan maar zal em dan maar is verwijderen.
Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.
Mosbad is er wel nog zone braams ook zelfde als de sneeuw scooters zijn mensen nog deze week geweest zelfde als cdc word continu nog bekeken binnenkort kun je er in de rij gaan staan om cdc binnen te komen��
Chateau de la Foret is ook nog te doen�� dus misschien eens je eigen lijst bij werken en wat meer speurwerk doen voor je wat zegt
appelboom wilde je alleen maar helpen.
oud fototje van zone braams
En van CDC
en misschien je nog een verhaaltje over Expeditie Antartica meegeven
sssst je maakt jezelf belachelijk...
ik draai al eventjes mee in de urbex en ik hoef mij niet te profileren met een naam waar urbex in voor komt om "ne echte" te zijn.
De echte hebben in mijn ogen de glorie jaren meegemaakt van het ECVB toen hij nog deels actief was en er nog stoom uit de buitenleidingen lekte ;-)
En speurwerk?Mijn info was archiefwerk.... maw verleden tijd.
Oorspronkelijk geplaatst door Urbex LiesjeBekijk bericht
Even een klein vraagje, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Klopt het dat Hotel Gladen gerenoveerd is?
Ben binnenkort in die regio en ben benieuwd of deze nog urbexwaardi is
Alvast bedankt!
Ik heb een hoop (nieuwe) urbexlocaties te ruil, ik hoor graag van jullie!
Groetjes Elise
ik heb de locatie een 5tal jaar geleden gedaan...
Toen was dat de "moeite" maar er was totaal geen decay.
Ik ken iemand die in mei 2014 geweest is en die sprak van veel delen die getrasht zijn...
Wij zijn twee studenten journalistiek aan Thomas More en voor ons eindwerk maken we een magazine rond Urban Exploration.
We hebben dit onderwerp gekozen omdat we beiden gefascineerd zijn door verlaten gebouwen, maar .. we hebben het zelf nog nooit echt gedaan. Onze eerste keer was een tweetal weken geleden met R. Van De Velde.
Locaties zoeken blijkt iets moeilijker dan gedacht en we vroegen ons daarom af of er niemand is die ons eens wilt meenemen? We vragen niet voor de coördinaten of de precieze locatie, maar willen gewoon een gezellig dagje meelopen. Een naamsvermelding in ons magazine en een toffe namiddag kunnen we terug aanbieden. En wie weet zijn we wel zo ondersteboven van je fotoportfolio dat we een foto in ons magazine zetten!
De naam Ravage is trouwens de naam van ons magazine, je kan dit opzoeken op Facebook. Mits ik niet zo bekend ben met forums, kunnen jullie me hier contacteren of op volgend emailadres: tine17.1995@gmail.com
sssst je maakt jezelf belachelijk...
ik draai al eventjes mee in de urbex en ik hoef mij niet te profileren met een naam waar urbex in voor komt om "ne echte" te zijn.
De echte hebben in mijn ogen de glorie jaren meegemaakt van het ECVB toen hij nog deels actief was en er nog stoom uit de buitenleidingen lekte ;-)
En speurwerk?Mijn info was archiefwerk.... maw verleden tijd.
Comment