Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitwisselen urbex locaties!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

    Zouden er eigenlijk mensen zijn met interesse voor een belgische urbex meetup groep ? Kwestie van eens samen erop uit te kunnen trekken (en evt. locaties uit te kunnen wisselen) ? Kan ook interessant zijn voor beginners (me included) om eens iets anders te zien
    Uiteraard is het niet de bedoeling om daar met een bus aan te komen, max 5 man per keer zou ik zeggen (en da's eigenlijk al veel imho).
    Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
    Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
    Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

    Comment


    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

      Oorspronkelijk geplaatst door wutske Bekijk bericht
      Wel, ik heb exact hetzelfde probleem ... Je moet gewoon veel google'en, beetje aandachtig zijn voor de omgeving die op foto's staat (zo heb 'k Zakspeed gevonden, maar is ondertussen al afgebrand ) en hopen dat je iemand vindt die wil ruilen met een "beginnerslocatie". Misschien dat we eens kunnen ruilen, je hebt iig een paar locaties gedaan die 'k nog niet heb
      Zakspeed, daar heb ik ook het adres van maar loont het nog de moeite met de brand? Hetzelfde met Du Parc. Is een tien minuutjes van waar ik woon maar ik heb het nog niet bezocht omdat het dak van het voorgebouw ook niet meer is wat het was na een brand. Kan zijn dat ik het wel nog eens meeneem.
      Ik heb je een PM gestuurd i.v.m locaties

      Comment


      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

        Wutske ik vind het eigenlijk wel een interassent voorstel, zelf heb ik nog niet echt veel locaties aangezien we er nog niet lang mee bezig zijn.
        Maar het lijkt me wel interessant dit ook met andere personen samen te doen.

        Comment


        • Re: Uitwisselen urbex locaties!

          Goedemiddag Allen,

          Al veel reacties gehad via Pm.. Dat is leuk! We hebben met z'n alle vaak de meest gangbare locaties (hetzelfde vaak). Echter ben ik op zoek naar 2 locaties:
          Charbonnage du Rennard
          Maison popeye.

          Wie kan mij verblijden met 1/beide locatie(s)?
          Uiteraard weer via Pm!

          Morgen gaan we weer op pad naar Spa. Uitgebreid scala aan locaties. Ongeveer 6/7 stuks. Ben benieuwd!

          Comment


          • Re: Uitwisselen urbex locaties!

            Hey hey ,

            Binnen een week vertrekken wij voor een 3 daagse trip over Luik naar Luxemburg en als einde Frankrijk. Nu Ben ik nog op zoek naar ene paar "reserve" Locaties in de streek van Lorraine (Frankrijk). Iemand met daar een paar locaties zou me een groot plezier doen. Ik heb een redelijke deftige collectie aan locaties om te ruilen. Graag een PB. Groeten en alvast bedankt
            Last edited by Arista; 17 augustus 2015, 11:14.
            Feel free to visit and like my page NW Fotografie (A lot of urbex and more...)

            Comment


            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

              Oorspronkelijk geplaatst door RedFoxx Bekijk bericht
              Wutske ik vind het eigenlijk wel een interassent voorstel, zelf heb ik nog niet echt veel locaties aangezien we er nog niet lang mee bezig zijn.
              Maar het lijkt me wel interessant dit ook met andere personen samen te doen.
              Het zou zeker interessant zijn om dit met andere (meer ervaren) mensen te kunnen doen. Misschien dat ik eens een poll moet starten om te zien of dit haalbaar is
              Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
              Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
              Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

              Comment


              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                Heb gisteren Nottebohm gedaan, wat een prachtstuk nog steeds! Alleen die verdomde maïs rond het domein he haha.

                Nu heeft mijn vriend vandaag Maison du Cerf gevonden, maar ik vraag me af of deze nog wel recht staat, of op z'n minst nog verlaten is aangezien ik wel las dat hij te koop stond een jaar geleden.

                Comment


                • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Deia Bekijk bericht
                  Heb gisteren Nottebohm gedaan, wat een prachtstuk nog steeds! Alleen die verdomde maïs rond het domein he haha.

                  Nu heeft mijn vriend vandaag Maison du Cerf gevonden, maar ik vraag me af of deze nog wel recht staat, of op z'n minst nog verlaten is aangezien ik wel las dat hij te koop stond een jaar geleden.
                  Ben je langs voor of langs achteren gegaan ? De vorige keer ben 'k langs voor gegaan en den boer kon er dus niet mee lachen dat 'k zijn 10-tallen borden had genegeerd
                  Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
                  Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
                  Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

                  Comment


                  • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                    Oorspronkelijk geplaatst door wutske Bekijk bericht
                    Ben je langs voor of langs achteren gegaan ? De vorige keer ben 'k langs voor gegaan en den boer kon er dus niet mee lachen dat 'k zijn 10-tallen borden had genegeerd
                    Langs opzij eerder. We waren eerst wel van plan om langs achter te gaan, en dit deden we te voet. Tot dat we een poort tegenkwamen die gewoon los was. Het was vanaf daar niet moeilijk om er te geraken. Ik kan je wel een beschrijving sturen in pm als je dat wilt?
                    Er waren bij onze aankomst ook nog andere explorers en die waren wel gewoon langs voor gegaan zeiden ze.

                    Comment


                    • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                      Wutske & Deia van waar zijn jullie?
                      https://www.facebook.com/Dimitri-De-...8849759842626/

                      Comment


                      • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tavi Bekijk bericht
                        Wutske & Deia van waar zijn jullie?
                        Noorden van Antwerpen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Deia Bekijk bericht
                        Langs opzij eerder. We waren eerst wel van plan om langs achter te gaan, en dit deden we te voet. Tot dat we een poort tegenkwamen die gewoon los was. Het was vanaf daar niet moeilijk om er te geraken. Ik kan je wel een beschrijving sturen in pm als je dat wilt?
                        Er waren bij onze aankomst ook nog andere explorers en die waren wel gewoon langs voor gegaan zeiden ze.

                        Sure, stuur maar
                        Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
                        Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
                        Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

                        Comment


                        • Ruilen locaties

                          Hallo allemaal!

                          Ik ben niet zo'n hele beginnende urbexxer haha..
                          Daarom verwacht ik ook niet gauw aan de locaties te kunnen komen waarnaar ik op zoek ben

                          Ik zoek namelijk;
                          Ferme de la tour ,
                          Le Mystère des Portes Fermé
                          burned cars,
                          maison benz,
                          Château Royaliste
                          hakuna matata,
                          maison 22 riffle,
                          Little prayers mansion ,
                          Hotel Atlantis
                          Hôtel Penthouse
                          Villa Bled
                          Maison Vincent

                          Wat ik o.a terug kan geven?
                          Harztouris,Manoir Billy,hotel Peroquette, the green theater, Chocolate Church,HH87/ hospital BTOK, maison la petite vaisselle, Manoir Toile de Jouy. maison du crane. Maison P (niet général P), chateau marquerite,seniorie de la chapelle, farm bo, Chateau Wallpaper, Chateau Cavalier, Chateau Insomnia, chez bobonne, hotel adiejo, lost in the woods, biofuel farm, maison poppeye, Château de Leignon, super metallica, dusty & rusty factory , high voltage room, l’usine self service, Brouwerij Jamiloux, MINI land, viva kadet, lost lancia,

                          Ook beschik ik natuurlijk over een tal honderd oudere locaties..

                          Ik hoop een berichtje te krijgen!

                          Comment


                          • Re: Ruilen locaties

                            Beste iedereen,

                            Hoewel ik af en toe op m'n eentje foto's trek van vervallen/leegstaande gebouwen, was het fenomeen "Urbex" mij tot op vandaag onbekend. Blijkbaar zijn veel mensen erdoor gepassioneerd.
                            Gezien ik een newbie ben ken ik nog maar een aantal locaties in West-Vlaanderen.
                            Jullie kunnen me gerust via PM contacteren om locaties te ruilen (hoewel ik er dus niet veel heb). Alle hulp is welkom :-)

                            Groeten

                            Comment


                            • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                              heeft iemand Villa Ons Buitenhuis? Heb zelf over de 200 locaties voor het ruilen eventueel.

                              Grts,

                              Luke

                              Comment


                              • Re: Uitwisselen urbex locaties!

                                Zijn er mensen onlangs in Bowling Mill of Onder Ons geweest ? Ben er vandaag geweest en Bowling Mill was goed afgesloten (er zaten ijzeren hekken op de ramen) en Onder Ons vonden we geen ingang (en 't gras was proper gemaaid).
                                Fujifilm X-T20 | Fujifilm XF 18-55mm f/2.8-4 | Samyang 10mm f/2.8 |
                                Sony α65 | Sony 18-55 F/3.5-F/5.6 | Sigma 18-125 F/3.8-F/5.6 | Sony 50 F/1.8 |
                                Af en toe flikker ik hier wel eens een foto op.

                                Comment

                                Working...
                                X