Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Start to Urbex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Start to Urbex

    -----
    Last edited by Koeno; 13 januari 2015, 07:40.
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #32
      Re: Start to Urbex

      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      Jup, Want over't water zaten ook de hoogwerpers.
      Maar wat gebeurt er dan met Judo en dergelijke? (en met Golden Gloves, want tis 't eerste dat ik er van hoor dat onze club zou verhuizen :s )
      Geen idee man, ik heb ook geen idee meer over de timing van het hele project. Het is opnieuw al meer dan een maand stil rond de plannen.
      Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
      Mijn fotoalbums

      Comment


      • #33
        Re: Start to Urbex

        Zelf was ik in juni/juli eens naar ECVB gaan kijken maar ze waren toen volop met de afbraak bezig, helaas want het gebouw zag er prachtig uit.
        Airbrush artiest, amateur fotograaf, fitness enthousiast
        Gear: Nikon D7000, Nikon AF-S 18-105mm f/3.5-5.6G VR kitlens, Nikon AF 50mm f/1.8D prime lens, Nikon AF-S 17-55mm f/2.8 ED DX, Sigma 10mm f/2.8 HSM fisheye lens

        Comment


        • #34
          Re: Start to Urbex

          prison h15 is ook nog altijd levendig , maar ze zijn al begonnen met de afbraak van de voorste gebouwen dus vermoedelijk zal de prison ook niet heel lang meer stand houden

          Comment


          • #35
            Re: Start to Urbex

            Oorspronkelijk geplaatst door timdelma Bekijk bericht
            Geen idee man, ik heb ook geen idee meer over de timing van het hele project. Het is opnieuw al meer dan een maand stil rond de plannen.
            Zever ni é zeg :-) Eerst zegde de plannen zijn goedgekeurd en binnen een jaar of 2 gaan ze platgooien. Denkt ge nu echt dat ze oa tragel sport zomaar gaan platgooien? das een bloeiende zaak :-)

            Begin eerst eens met de definitie van urbex op te zoeken......


            ps ik ben zelf van oilsjt ;-)
            http://www.facebook.com/DJ.urbex

            Comment


            • #36
              Re: Start to Urbex

              Google is your friend (zou iedere urbexer toch moeten weten)

              http://www.stadsontwikkeling-aalst.b...st/tragel.html
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

              Comment


              • #37
                Re: Start to Urbex

                Hallo

                Mijn naam is Steven, en ben sinds kort sterk gefascineerd door het urbex fenomeen. Ik heb zelf nog geen urbex locatie's bezocht, maar daar komt zondag normaal gezien verandering in. Ik heb hier in mijn buurt een kleine urbex locatie gevonden.
                Ik ben woonachtig te Dilsen-Stokkem, en zou graag met iemand van hier in de buurt samen op pad gaan om urbex locatie's op te zoeken. Aangezien urbexfotografie niet altijd zonder gevaar is, doe ik dit liever niet alleen. Ik ben niet afkomstig van Dilsen-Stokkem, en weet dus niet of er nog verder urbex locatie's te vinden zijn in Limburg.

                mvg

                Comment


                • #38
                  Re: Start to Urbex

                  iemand die weet hier of piscine crachoir nog toegankelijk is? want er waren renovatieplannen

                  Comment


                  • #39
                    Re: Start to Urbex

                    ben ook een beginnend urbexer maar heb wel de luxe dat ik met urbexer kan meegaan die al een paar jaar actief zijn in het wereldje wil je mischien locaties uitwisselen of is dit not done vriendelijke groeten drlektroluv

                    Comment


                    • #40
                      Re: Start to Urbex

                      De laatste tijd redelijk wat gelezen over urbex en wat op internet rond gekeken. Het lijkt mij wel leuk om mij daar ook eens in te verdiepen. Ben zelf van West-Vlaanderen (omgeving Torhout) maar om dit alleen te doen zie ik dat niet zitten. Is er iemand die mij mee op pad wil nemen? Liefst iemand van in de buurt.

                      Alvast bedankt!
                      Canon 60d, canon 50mm 1.8, sigma 105 mm macro 2.8, canon 18-135 mm, tamron 17-50 mm 2.8, speedlite 430ex, Falcon Eyes MRC-80FV

                      Comment

                      Working...
                      X