Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

    Madrid, ik verwacht veel van deze stad en hoop daar mijn Fuji XT-1 eens een deftige vuurdoop te kunnen geven, zeker wat architectuur betreft
    BD0723BE

    Comment


    • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

      Er zit in elk geval een weekendje Baai van de Somme aan te komen

      Voor de zomer, denk ik momenteel aan Wales of Ierland (Wild Atlantic Way).
      Heeft al iemand dit met eigen wagen gedaan ?

      Groetjes


      Peter

      Comment


      • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

        Oorspronkelijk geplaatst door Rinique Bekijk bericht
        Zomer...de verslaving achteraan...
        Voor de 13de keer (met gezin) KENYA.
        Nu weer 2 maanden.

        Dat staat ook nog op mijn lijstje. Vanaf welke leeftijd kunnen we zo een reis doen met een kind? Doe je dan een self drive?

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

          Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
          zopas geboekt, voor de eerste keer, in september 2 weken Java met aansluitend 1 week Sulawesi......
          tips altijd welkom , moet niet altijd de plat getreden toeristenpaden zijn
          Reismarkt in Brugge, tips in overvloed van mensen die er recentelijk zijn geweest en die een hoop reiservaring hebben: www.wegwijzer.be/reismarkt
          Is echt een ommetje waard !
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

            Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
            Reismarkt in Brugge, tips in overvloed van mensen die er recentelijk zijn geweest en die een hoop reiservaring hebben: www.wegwijzer.be/reismarkt
            Is echt een ommetje waard !
            deze tip had ik al , maar toch bedankt voor de moeite. zijn ook de verschillende reisbureau's aan het nazien wat zij in hun programma steken, en daar een samenraapsel van te maken, maar dan zit je weer bezig in het echte toeristencircuit.
            Sony RX10 Mark IV
            nog een fijne dag verder!
            Guido

            Comment


            • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              Dat staat ook nog op mijn lijstje. Vanaf welke leeftijd kunnen we zo een reis doen met een kind? Doe je dan een self drive?

              mir
              Onze dochter was 2 jaar toen ze voor het eerst meeging in 2002. Dat kan perfect, maar of ze er wat aan hebben als je gaat rondrijden ?
              De afstanden in Kenya zijn erg groot, de wegen niet zo goed en het is WARM.
              Het is nogal ''kindafhankelijk' of ze er iets aan zullen hebben.
              Mijn 2 oudsten willen nu niet meer mee, ze hebben het wel gezien na 12 jaar... (ze zijn 17+18)

              Een auto huren en zelf rijden is geen enkel probleem, als je maar oplet dat je links rijdt, durft toeteren en voorrang nemen en zorgt dat de verzekering in orde is.

              Onze huurauto :http://wp.me/a1yFzV-2s
              Panasonic FZ72
              Have a nice day.
              RiNique

              Comment


              • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                opnieuw naar Lofoten in juli, veel trails, stranden en bergen.

                Comment


                • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                  Mijn grote reizen doe ik altijd alleen. Heerlijk van niemand afhankelijk zijn.

                  Dit keer in maart naar Bali
                  Heb nog zoveel te leren :)

                  Comment


                  • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                    In mei waarschijnlijk met het gezin een paar dagen naar Litouwen. In de zomer gaan we eigenlijk al jaren naar Slovenië en Kroatië, gaat het deze zomer waarschijnlijk ook weer worden.

                    Comment


                    • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk bericht
                      Mijn grote reizen doe ik altijd alleen. Heerlijk van niemand afhankelijk zijn.

                      Dit keer in maart naar Bali
                      Tsja meningen verschillen hé.
                      Alleen is voor de één heerlijk, voor de ander is dit zielig .
                      Het is maar hoe je het bekijkt.

                      Comment


                      • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk bericht
                        Mijn grote reizen doe ik altijd alleen. Heerlijk van niemand afhankelijk zijn.

                        Dit keer in maart naar Bali
                        Bali Is geweldig! Ben er 2 jaar geleden ook geweest.

                        Tip voor excursies: http://www.balifriend.com/
                        Noteer zelf de plaatsen die je wil zien en je kan samen met Putu (de eigenaar) een route uitstippelen. Hij is je persoonlijke gids en chauffeur voor ongeveer 50€ per dag.
                        BONUS: Putu is zelf ook fotograaf!

                        Groeten,
                        Chris

                        Comment


                        • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                          Nog 6 weken en dan vertrek ik voor een kleine maand naar China. Druk programma met binnenlandse vluchten, treinreizen en boottochten. Kijk er erg naar uit.

                          Comment


                          • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                            @ tober: zelf georganiseerd of via welke organisatie ?
                            Groetjes
                            Peter


                            Heembeek sent by iphone

                            Comment


                            • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                              Is een mix. We hebben vooraf een verlanglijst gemaakt van plaatsen die we willen zien en toen zijn we een reis gaan samenstellen met iemand die reizen op maat verzorgt. Deze dame had ook nog wat adviezen en zo zijn we na diverse afspraken tot een geheel gekomen. We reizen dus niet in groepsverband.
                              Dame heeft ook op voorhand al de tickets voor ons geregeld want we willen toch wat zekerheid hebben. In het verleden hebben we wel eens een retourtje Thailand gekocht en daar zelf alles geregeld maar dat durfden we nu niet. Natuurlijk zitten er ook de vaste bezienswaardigheden in zoals de verboden stad en het begraven leger.

                              Comment


                              • Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                                Oorspronkelijk geplaatst door tober Bekijk bericht
                                Is een mix. We hebben vooraf een verlanglijst gemaakt van plaatsen die we willen zien en toen zijn we een reis gaan samenstellen met iemand die reizen op maat verzorgt. Deze dame had ook nog wat adviezen en zo zijn we na diverse afspraken tot een geheel gekomen. We reizen dus niet in groepsverband.
                                Dame heeft ook op voorhand al de tickets voor ons geregeld want we willen toch wat zekerheid hebben. In het verleden hebben we wel eens een retourtje Thailand gekocht en daar zelf alles geregeld maar dat durfden we nu niet. Natuurlijk zitten er ook de vaste bezienswaardigheden in zoals de verboden stad en het begraven leger.
                                Ik ga in september naar China om de provincie Gansu te bezoeken en een deel van de Zijderoute af te leggen (van Dunhuang naar Xi'An)
                                Het is de 4e maal dat ik China bezoek, maar het blijft moeilijk reizen omwille van de taalproblemen.
                                Je mag gerust eens de contactgegevens van het voornoemd bureau eens mailen als je dat wilt.
                                Ik reis solo.
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                                Comment

                                Working...
                                X