Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

    Oorspronkelijk geplaatst door cypho Bekijk bericht
    Wij gaan dit jaar naar Nauders (Oostenrijk).

    enkele jaren terug er ook met de motor voor een week geweest in september, mooie natuur ook om te wandelen
    groetjes Ingrid

    Comment


    • #62
      Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

      Ierland, voor de zoveelste keer.

      Deze keer in Sneem, net naast de Ring Of Kerry maar ook net ver genoeg er vandaan.

      EN voor de eerste keer met een spiegelreflex en statief ) Kan niet wachten!

      Niet alleen voor de foto's, ik hou gewoon van dat land. En van de boottocht van 14 uur

      IZ.
      For Greater Good - Ambient Music for the Masses

      Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

      Comment


      • #63
        Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

        Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
        Ierland, voor de zoveelste keer.

        Deze keer in Sneem, net naast de Ring Of Kerry maar ook net ver genoeg er vandaan.

        EN voor de eerste keer met een spiegelreflex en statief ) Kan niet wachten!

        Niet alleen voor de foto's, ik hou gewoon van dat land. En van de boottocht van 14 uur

        IZ.
        Ben best een klein beetje gezond jaloers. Wij waren er ook reeds vele keren en logeerden ooit in Templenoe (vlak bij Kenmare) niet zo ver van Sneem dus
        Wanneer het reeds de zoveelste keer is zul je wellicht ook weten dat de Ring of Kerry voor de 'toeristen' is, en dat die van Beara zoveel mooier is, maar wegens de smalle wegen moeilijk of niet berijdbaar is voor autocars en vandaar veel rustiger.
        Je komt er dan ook omzeggens geen toeristen tegen, terwijl op die van Kerry.......je ziet er meer Amerikanen dan Ieren .
        Ik herinner me de snelstromende rivier tussen de rotsen in Sneem en zeker Dan Murphys Bar.....vergeet die niet te bezoeken en doe je zonnebril aan, ook als het regent, wegens de gevelkleur......
        Wij gingen altijd met Ryanair + huurauto ter plaatsen. Jullie varen 14 uur.....van uit Le Havre dan ?

        Prettige reis.

        Comment


        • #64
          Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

          2 weken Frankrijk in de zomer en een kleine 2 weken naar Washington/New York in het najaar... :-)

          Comment


          • #65
            Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

            2 weekjes frankrijk, eerst een weekje net ten zuiden van de opaalkust, dan een weekje kort bij rouen (logeren bij de mama ;-))
            De gustibus et coloribus non est disputandum
            Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

            Comment


            • #66
              Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

              Nope, Cherbourg - Rosslare

              Sneem ligt gelukkig genoeg net uit de mega-stroom van de Ring Of Kerry. De Beara heb ik ool gedaan met de wagen, is zaaalig Ik rij met de eigen wagen de boot op, en daar lekker rondcrossen

              IZ.
              For Greater Good - Ambient Music for the Masses

              Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

              Comment


              • #67
                Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Ik heb die ook allemaal gedaan. Rhodos is niet het mooiste, maar wel
                één van de fijnste eilanden om naartoe te gaan. De oude Rhodos stad
                is een parel (wel druk). Dan heb je nog het prachtige Lindos, ook druk
                en mooi, en zoveel fijne plaatsen tussen in. Ben ik dus jaloers van...
                Mocht hij het niet meer weten, dan ook eens Samos bezoeken. Kleiner
                en lieftalliger met nog veel natuur en echte Griekse haventjes...
                Ja ik zou ook wel eens een paar andere van die eilanden willen bezoeken, maar ik krijg mijn wederhelft niet meer weg op Rhodos....

                Comment


                • #68
                  Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                  Wij gaan met de auto naar Zweden, dus ik hoop daar wat leuke foto's te maken.
                  Eerst maar eens kijken wat ik nog moet toevoegen aan mijn basic uitrusting...
                  Flickr

                  Comment


                  • #69
                    Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lynn85 Bekijk bericht
                    Wij gaan met de auto naar Zweden, dus ik hoop daar wat leuke foto's te maken.
                    Eerst maar eens kijken wat ik nog moet toevoegen aan mijn basic uitrusting...
                    Naar die Noorse landen vooral geld toevoegen aan je basic uitrusting .
                    Maar wel prachtig.....naar het schijnt, ik heb het van horen zeggen en zien van foto's van vrienden.
                    Groetjes

                    Comment


                    • #70
                      Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Naar die Noorse landen vooral geld toevoegen aan je basic uitrusting .
                      Maar wel prachtig.....naar het schijnt, ik heb het van horen zeggen en zien van foto's van vrienden.
                      Groetjes
                      Gelukkig gaan we niet naar Noorwegen, want dat is zowat het duurste denk ik.
                      Stockholm hebben we al een keer gedaan, nu blijven we zuidelijker. Budgetvriendelijk, van de alcohol blijven
                      Flickr

                      Comment


                      • #71
                        Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
                        Nope, Cherbourg - Rosslare

                        Sneem ligt gelukkig genoeg net uit de mega-stroom van de Ring Of Kerry. De Beara heb ik ool gedaan met de wagen, is zaaalig Ik rij met de eigen wagen de boot op, en daar lekker rondcrossen

                        IZ.
                        Goed om te weten van de Beara. Wij gaan ook met de auto voor 3 weken, wij varen via cherbourg naar Dublin, van daaruit naar Belfast en dan heel de kust af tegen wijzer zin om in de buurt van Kerry een weekje te blijven hangen om naar de eilanden te gaan en wat rond te fietsen.

                        Als jullie nog tips hebben als ervaren ierland bezoekers die zijn altijd welkom.

                        Gr. Carl
                        Canon 70D + 18-135 IS STM + Sigma 10-20 1:4-5,6 DC SM + Flitser Sigma EF-610 DG ST + Sigma Macro AF 105 F/2.8 + Canon 70-300 1:4-5:6 IS USM

                        Comment


                        • #72
                          Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                          We gaan in september 2 weken rondtoeren in Georgië en Armenië. Lag al vast voor Reizen Waes ermee afkwam, we zitten dus met een mol.
                          http://www.facebook.com/TichoOomsPhotography http://500px.com/TichoOoms http://vimeo.com/tichoooms

                          Comment


                          • #73
                            Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cmanleader Bekijk bericht
                            Als jullie nog tips hebben als ervaren ierland bezoekers die zijn altijd welkom.

                            Gr. Carl
                            Echt enorm moeilijk.... ik hou van HEEL Ierland!
                            Maar dan komen jullie waarschijnlijk ook langs Connemara en de Burren... camera zeker in de aanslag daar. En Cliffs of Moher. En de Ring Of Kerry toch ook hoor
                            Dingle Peninsula vond ik allermooist, zeker als je daar met goed weer bent, de beste strandvakantie ooit! Close second was Cornwall trouwens, ik hoef die Spaanse costa's niet

                            Trouwens van Belfast in tegenwijzerzin de kust doen... das een hele trip zeg!

                            IZ.
                            For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                            Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                            Comment


                            • #74
                              Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                              Over 5 weken zitten wij in Cannigione in Sardinië voor 8 dagen...

                              Comment


                              • #75
                                Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
                                Echt enorm moeilijk.... ik hou van HEEL Ierland!
                                Maar dan komen jullie waarschijnlijk ook langs Connemara en de Burren... camera zeker in de aanslag daar. En Cliffs of Moher. En de Ring Of Kerry toch ook hoor
                                Dingle Peninsula vond ik allermooist, zeker als je daar met goed weer bent, de beste strandvakantie ooit! Close second was Cornwall trouwens, ik hoef die Spaanse costa's niet

                                Trouwens van Belfast in tegenwijzerzin de kust doen... das een hele trip zeg!

                                IZ.
                                Merci voor de tips alles behalve dingle peninsula stond al op de planning maar die zal ik er dan zeker bij doen.
                                Ik hoop rond te raken op 3 weken :-)

                                En Cornwall is echt schitterend heb ik 20 jaar geleden gedaan
                                Canon 70D + 18-135 IS STM + Sigma 10-20 1:4-5,6 DC SM + Flitser Sigma EF-610 DG ST + Sigma Macro AF 105 F/2.8 + Canon 70-300 1:4-5:6 IS USM

                                Comment

                                Working...
                                X