Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
vandaag naar het Hallerbos geweest , maar nog zeker een week te vroeg ,waarschijnlijk beter zelfs nog 2 weken wachten
er waren al een paar hyacinten maar nog maar heel weinig
maar ik ga zeker nog eens terug
mvg
Hey het was om te vragen of er iemand deze week nog in het halerbos is geweest ik zou dit weekent naar daar willen rijden maar ik kom van uit de kempe nu is mijn vraag is het al de moeite of moet ik nog een beetje geduld hebben
Bloeiperiode 2014
info: in het centrale deel van het Hallerbos, rond de 'Achtdreven' worden er bomen geveld dit jaar (houtexploitatie). Op verschillende plaatsen in dat deel van het bos liggen nog stammen en kruinen. Langs de paden liggen stapels brandhout. Van 1 maart tot 30 juni is er exploitatiestop (schoontijd) en mogen de houthakkers niet verder
Vorige week ergens een ander bosje gepasseerd in de streek, en daar stonden de blauwtjes toch al mooi te bloeien, 't zal dus voor Hallerbos ook de moment zijn.
Comment