Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bericht aan urbexers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bericht aan urbexers

    Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    'k Heb jouw nieuwe foto's gezien op het web.
    Die man is geniaal !!
    Eigenlijk zouden zo'n kunstwerken beschermd moeten worden.
    Dat is juist, maar ja. Technisch gesproken moet dat tot mogelijk zijn om een stuk muur weg te halen ???
    Maar nu de locatie bekend is, is het al van dat, een van de werken is volledig beklad met schoenafdrukken, tegen één van de buitenwerken is witte verf gemeten en bij het reuzengrote "groene" kunstwerk is er iemand geweest die daar een vierkant van 20x20 heeft uitgesneden (staat op glasvezelbehang). Op nog een andere plaats (maar dat is van vroeger) is 4/5 van een werk weggescheurd, van een stuk met de Joker van Pete-one zijn regen los gescheurd.
    De ene na de andere kwam er toe voor communiefoto's. Mata-one was aanwezig en was aan het schetsen, die stomme commentaren die op de andere site toekwamen en die me onder de naam Mata-one sommeerden om de werken te verwijderen, en indien niet gingen zijn vrienden mijn computer hacken zijn niet van hem. Zoals ik al zei : ze zijn 100% zeker BD gerelateerd. Heel dapper, je voordoen als iemand anders.
    Maar ze zijn bijzonder, op het eerste album heb ik op één jaar 11.000 'likes'. Ik verstond er me niet aan, wat blijkt ? Een Amerikaanse site die doet in stripverhalen heeft me als link geplaatst (zonder dat ik het wist) omdat er nogal wat werken zijn die verwijzen naar Batman en de Joker. Enfin, ze doen maar.

    Maar wacht tot je de laatste nieuwe ziet op de voorgeven van Mata-one, WOW !!!! Als hij dat met een ladder heeft gedaan, dat kan ik niet geloven.

    Comment


    • #17
      Re: Bericht aan urbexers

      Oorspronkelijk geplaatst door aftertoucher Bekijk bericht
      Hoelang zou de graffiti-school er nog blijven staan volgens jou?Moet ook nog eens langs gaan maar zit midden in verbouwingen dus komt het er niet van.

      grtz
      Naar het schijnt gaat de boel eind deze maand plat.
      Ook ik zou nog eens willen passeren in de loop van het weekend.
      Enige codetaal voor andere BD-ers te kunnen herkennen?

      Comment

      Working...
      X