Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Partner urbex.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gezocht: Partner urbex.

    Dit lijkt mij ook meer iets van "ik zoek iemand met een hele waslijst locaties waar ik mee kan naartoe gaan".
    Zo werkt dat inderdaad niet. Als je zelf locaties hebt, lijkt met me logischer dat je daar eerst naartoe gaat.

    Vragen naar de adressen via PM is inderdaad niet de gewoonte, maar een locatienaam vrijgeven lijkt me dan weer geen probleem.
    Hoe kunnen toekomstige partners dan ooit weten wat jij in handen hebt?

    Wat ik meestal doe: "Jij hebt een locatie? Ok, ik weet waar het is. We spreken daar af". Dan haal de de zeveraars er meteen uit. Vandaar ook mijn vraag of je vervoer hebt...

    Comment


    • #17
      Re: Gezocht: Partner urbex.

      Oei haha jullie begrijpen mij verkeerd.
      Ik kende die persoon niet, het eerste wat hij vraagt is direct om locaties.
      Volgens mij is het toch de bedoeling om eerst een gesprek te hebben en dan volgt het info geven over een locatie.

      Bangalore: Via het openbaar vervoer is het toch wel moeilijk (ja dat lukt ook) om ergens te raken. Zelf verlies ik overal mijn weg, zelfs in de stad waar ik woon.
      Ik kan wel ergens naar toe komen bv: een grote stad.
      Ik wil gerust wat meer uitleg geven over mezelf, maar toch niet voor heel het forum.

      PaulM: Dit is een 'nadeel' van een forum. Ik bedoelde het helemaal niet zo

      Groetjes
      Everything has its beauty but not everyone sees it.

      Comment


      • #18
        Re: Gezocht: Partner urbex.

        Oorspronkelijk geplaatst door Yakina Bekijk bericht
        Beste,
        Ik vraag mij af wie mij eens wilt meenemen voor een dagje urbex.
        Zelf heb ik nog een paar locaties (heb er ook al wat bezocht)

        Ik wil graag bijleren van mensen die meer ervaring hebben dan mij.

        Ik vraag dit hier , niet meer via privébericht.
        Liefst mensen die alleen interesse hebben in urbex.
        Hey, zoek je nog iemand? Ik ben zelf van 1996 en woon in antwerpen. Ik ben al een tijdje opzoek naar iemand om mee te gaan. Laat maar weten als je geïnteresseerd bent!

        Comment


        • #19
          Re: Gezocht: Partner urbex.

          Urbex is dikwijls illegaal en soms gevaarlijk. Met een minderjarige op stap gaan voegt er ook nog eens een mogelijke aansprakelijkheidskwestie aan toe.
          Bezint eer ge begint, denk ik dan.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment

          Working...
          X