Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Welke lens zouden jullie meepakken naar Disney?
Flits? Monopod? Wat anders?
Groeten nikolaos
Ben er nog nooit geweest, dus welke lens ????
Wat ik wel vernomen heb via diverse media onlangs, is dat het zo verwaarloosd is als het maar zijn kan.
Het wordt blijkbaar niet meer onderhouden, wat stilaan een vervallen indruk geeft......
Misschien straks een nieuwe locatie voor urbexers .
Groetjes
Welke lens zouden jullie meepakken naar Disney?
Flits? Monopod? Wat anders?
Groeten nikolaos
En om welk park gaat het ? ;-) Ik vermoed paris?
Begin dit jaar weer in Hong Kong geweest en ik had de 5D3 met 24-70 II bij me. En dag later ook een statief om dat ik de dag afsluiting wilde filmen. Dit was goed te doen.
Vorig jaar in Tokyo had ik de 5D2 en 16-35 II en 70-200 II en statief bij me, maar achteraf te zware combo.
Zelf zou ik niet te veel mee slepen, zeker als je de attracties ook nog in wilt. De 7D met 17-50 zou ik persoonlijk al voldoende vinden ;-)
Volgende bezoek gaat de systeem camera mee met een 35mm objectief. De Fuji X Pro1 (crop factor van 1.5) Eventueel een 18mm in de tas.
Wat ik wel vernomen heb via diverse media onlangs, is dat het zo verwaarloosd is als het maar zijn kan.
Het wordt blijkbaar niet meer onderhouden, wat stilaan een vervallen indruk geeft......
Misschien straks een nieuwe locatie voor urbexers .
Groetjes
dan vraag ik me toch wel af over welk park je het hebt? Dadizele waarschijnlijk, want ik kan je zeggen dat daar helemaal niets van waar is, wij gaan als abonnee toch wel een keer of 8 naar Parijs en om niet onderhouden te worden, zoals jij vernomen hebt via diverse media, ziet het er nog steeds zeer goed uit!
On topic maar te laat , ik neem gewoonlijk mijn 10-22 en 17-50 mee op de 60D
Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Je hoeft het niet zo ver te zoeken hoor. Maar ik kan het persoonlijk niet bevestigen of ontkennen, want pretparken zijn niet aan mij besteed.
Geef mij maar een mooi stukje natuur ipv kitsch, maar gelukkig zijn er ook anderen, of het zou een beetje te druk worden in de natuur wat dan ook weer nefast zou zijn voor allerhande
Met onze Dreampass gaan we toch wel regelmatig richting de Parijse Muis.
Vervallen ? Komaan, helemaal niet !
Ik neem mijn zoomlens Tamron 18-200 mee en mijn statief voor 's avonds (Dreams, verlichtte attracties ).
En of het Kitsch is ? Iedereen houdt waarvan hij houdt zeker ?
Comment