Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Afhankelijk van je voorkeur:
Voor het weidse uitzicht van Groningen ( provincie) wil ik adviseren om richting Usquert te rijden.
Voor stadsfoto's kan je in de stad zelf heel goed terecht. Grofweg genomen binnen de singels. De grote markt leent zich bij uitstek voor mensen fotografie.
Voor vervoer binnen de stad adviseer ik de fiets of de benenwagen. I.v.m. De vele eenrichting wegen in de stad is het lastig om met de auto door de stad te gaan.
Ik heb een aantal jaren gewerkt in Groningen en woon in Assen. Als je nog meer , specifieke, info wilt mag je me ook pm'en.
Comment