Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chambre du commerce

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Chambre du commerce

    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
    Wat je zegt, zolang hij maar niet herbegint is het voor mij goed.
    Ik wist wel niet dat een levenslange ban op BD maar tijdelijk is.
    De bans op het forum zijn misschien zoals de gevangenisstraffen hé, zoveel jaren krijgen en enkel een aantal maanden uitzitten....

    Comment


    • #32
      Re: Chambre du commerce

      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Stephanie, iemand heeft afgezegd en dus heb ik weer een plaats vrij.
      Het zou wel op een woensdag moeten gebeuren. Uitzonderlijk een zaterdag.
      Draadje opnieuw gelezen en nu ben ik mee met de zaak Paul!.... Tof dat ik op je lijstje mag staan! Komende maand kan ik mij gemakkelijk vrijmaken de woensdag. Indien nog plaats, laat maar weten, de Jean zal ook sterk interesse hebben alsook een goeie medestudente. Zij is niet zo geïnteresseerd in urbex zelf maar vind cdc zo'n schoon gebouw dat ze doodgraag het gebouw wil fotograferen. Zo heeft ze onze leraar overtuigd en heeft hij stad antwerpen gecontacteerd met de vraag of we met de klas er eens mogen gaan... geen antwoord gekregen.

      Bedankt alvast en laat maar iets weten hé!

      Comment


      • #33
        Re: Chambre du commerce

        Oorspronkelijk geplaatst door Siesje Bekijk bericht
        Draadje opnieuw gelezen en nu ben ik mee met de zaak Paul!.... Tof dat ik op je lijstje mag staan! Komende maand kan ik mij gemakkelijk vrijmaken de woensdag. Indien nog plaats, laat maar weten, de Jean zal ook sterk interesse hebben alsook een goeie medestudente. Zij is niet zo geïnteresseerd in urbex zelf maar vind cdc zo'n schoon gebouw dat ze doodgraag het gebouw wil fotograferen. Zo heeft ze onze leraar overtuigd en heeft hij stad antwerpen gecontacteerd met de vraag of we met de klas er eens mogen gaan... geen antwoord gekregen.

        Bedankt alvast en laat maar iets weten hé!
        Volgens mijn berichten is CDC momenteel ontoegankelijk voor wie de weg niet kent.
        @Stefanie, ik stel voor om met zijn 3 te gaan, leer ik Jean ook eens kennen. Ik wacht op een antwoord van hem.
        Ik heb zo het idee dat CDC rap gedaan is, ik plaats er misschien nog een paar bij.
        Nog iets, ik kan aan de sleutel geraken van de lost Boeing. De persoon in kwestie komt binnenkort naar België. Interesse ?
        Dit zal wel in een weekend zijn.

        Comment


        • #34
          Re: Chambre du commerce

          geniet maar van de cockpit, Paul, zelden een fantistischere gezien

          Comment


          • #35
            Re: Chambre du commerce

            Hi Paul,

            Wat bedoel je met "ik heb zo het idee dat CDC rap gedaan is" ?

            dat ze er vlug gaan aan beginnen bedoel je ?


            mvg,
            Frank

            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            Volgens mijn berichten is CDC momenteel ontoegankelijk voor wie de weg niet kent.
            @Stefanie, ik stel voor om met zijn 3 te gaan, leer ik Jean ook eens kennen. Ik wacht op een antwoord van hem.
            Ik heb zo het idee dat CDC rap gedaan is, ik plaats er misschien nog een paar bij.
            Nog iets, ik kan aan de sleutel geraken van de lost Boeing. De persoon in kwestie komt binnenkort naar België. Interesse ?
            Dit zal wel in een weekend zijn.

            Comment


            • #36
              Re: Chambre du commerce

              Oorspronkelijk geplaatst door videe Bekijk bericht
              Hi Paul,

              Wat bedoel je met "ik heb zo het idee dat CDC rap gedaan is" ?

              dat ze er vlug gaan aan beginnen bedoel je ?
              Neen, in feite bedoelde ik dat ik de indruk heb dat de locatie "rap gezien" is. De meeste foto's die ik zag geleken erg op elkaar.
              Nu, ik moet zelf gaan om het te zien natuurlijk.
              Persoonlijk probeer ik altijd de kaart te trekken van de variatie in de fotoreeksen. Ik probeer altijd dingen te zien die de anderen niet zagen maar bij wijlen is dat kwasi-onmogelijk. Bij zeer grote locaties als ECVB is dat een droom, daar bots je zelf tegen je grenzen aan. Ik toch.
              Ik ken geen enkele andere locatie waar het urbexen fysisch (trappen) en psychisch/mentaal (alles systematisch aflopen om toch maar niks te missen) zo uitputtend was. De eerste keer zijn Dama en ik moeten stoppen van de honger en de kou. Van mijn eerste reeks heb ik foto's van items die ik de tweede keer gewoon niet meer vond.
              Je snapt me wel Frank

              Comment


              • #37
                Re: Chambre du commerce

                Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
                geniet maar van de cockpit, Paul, zelden een fantistischere gezien
                Ik ga er eens een gewoonte van maken om de foto's van Yves te forwarden naar jou, voor zover ik het nog niet gedaan heb.
                De soort urbex waar hij mee bezig is tart alle verbeelding. Hij zit meer onder de grond dan boven de grond.
                Twee jaar geleden leren kennen in .....IJsland nabij Dettifoss. Een Fransman die Engels spreekt, alleen dat al

                Comment


                • #38
                  Re: Chambre du commerce

                  je hebt er me al enkele doorgespeeld, inderdaad heel indrukwekkend wat hij doet!

                  Comment


                  • #39
                    Re: Chambre du commerce

                    Daar kan'k je wel in volgen, ja.

                    Maar je hebt ook een andere 'zaal'. Kleiner, waar een groot krijtbord hangt ... daar kan je dan naar boven naar enkele afzonderlijke kleine kamers.
                    In de 'main hall' kan je ook naar boven en zijn er ook kleindere gedeeltes.
                    Maar je bent er idd vlug door.

                    mvg,
                    Frank


                    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                    Neen, in feite bedoelde ik dat ik de indruk heb dat de locatie "rap gezien" is. De meeste foto's die ik zag geleken erg op elkaar.
                    Nu, ik moet zelf gaan om het te zien natuurlijk.
                    Persoonlijk probeer ik altijd de kaart te trekken van de variatie in de fotoreeksen. Ik probeer altijd dingen te zien die de anderen niet zagen maar bij wijlen is dat kwasi-onmogelijk. Bij zeer grote locaties als ECVB is dat een droom, daar bots je zelf tegen je grenzen aan. Ik toch.
                    Ik ken geen enkele andere locatie waar het urbexen fysisch (trappen) en psychisch/mentaal (alles systematisch aflopen om toch maar niks te missen) zo uitputtend was. De eerste keer zijn Dama en ik moeten stoppen van de honger en de kou. Van mijn eerste reeks heb ik foto's van items die ik de tweede keer gewoon niet meer vond.
                    Je snapt me wel Frank

                    Comment


                    • #40
                      Re: Chambre du commerce

                      Maar wil er toch nog es binnengaan.
                      Om te zien wat er reeds allemaal is 'verplaatst' ;-)
                      Last edited by videe; 23 januari 2014, 17:42. Reden: dubbel

                      Comment


                      • #41
                        Re: Chambre du commerce

                        best opletten toch, er zit anti-kraak.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Chambre du commerce

                          Er is zeker nog een ingang tot cdc. Maar niet zoals hier wordt beschreven of je zou moeten klimmen natuurlijk
                          Life through a lens..

                          Comment


                          • #43
                            Re: Chambre du commerce

                            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Volgens mijn berichten is CDC momenteel ontoegankelijk voor wie de weg niet kent.
                            @Stefanie, ik stel voor om met zijn 3 te gaan, leer ik Jean ook eens kennen. Ik wacht op een antwoord van hem.
                            Ik heb zo het idee dat CDC rap gedaan is, ik plaats er misschien nog een paar bij.
                            Nog iets, ik kan aan de sleutel geraken van de lost Boeing. De persoon in kwestie komt binnenkort naar België. Interesse ?
                            Dit zal wel in een weekend zijn.
                            Super, ik kijk er al naar uit!

                            De lost Boeing zie ik ook ferm zitten, alleen vraag ik mij af of ik zal toekomen met mijn groothoek van 18mm op een crop camera?

                            Comment


                            • #44
                              Re: Chambre du commerce

                              Oorspronkelijk geplaatst door Siesje Bekijk bericht
                              Super, ik kijk er al naar uit!

                              De lost Boeing zie ik ook ferm zitten, alleen vraag ik mij af of ik zal toekomen met mijn groothoek van 18mm op een crop camera?
                              zal ook krap zijn voor CDC ;-)
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                              Comment


                              • #45
                                Re: Chambre du commerce

                                in de boeing kom je wel toe hoor met 18mm op crop.
                                ik had 28mm op FF dusja, zal wel lukken.

                                Comment

                                Working...
                                X