Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reislocaties gezocht...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Reislocaties gezocht...

    Ik ben nog niet zo lang geleden gaan wandelen in het Zuiden van Spanje, Andalusië ( regio Malaga). Dit is zeker een aanrader. Er zijn zeker genoeg mooie dorpjes te zien, voor ieder wat wils Stad Malaga zelf is wel niet echt aan te raden als je op zoek bent naar authenticiteit.(vooral appartementsgebouwen)
    Ook het weer daar vind ik een groot pluspunt
    NielsDV
    - Photography made me look at things differently -

    Comment


    • #17
      Re: Reislocaties gezocht...

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Dat is ook mooi goedkoop. Koffie en een koekje kan je bij Bouk halen. Rondleiding met uitleg door Bouk. Overnachting bij Bouk op de logeerkamer. Komt helemaal goed.
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

      Comment


      • #18
        Re: Reislocaties gezocht...

        Oorspronkelijk geplaatst door H@rm Bekijk bericht
        Dat is ook mooi goedkoop. Koffie en een koekje kan je bij Bouk halen. Rondleiding met uitleg door Bouk. Overnachting bij Bouk op de logeerkamer. Komt helemaal goed.
        iedereen is welkom, wel even van te voren melden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: Reislocaties gezocht...

          deze link is misschien interresant



          Groeten

          Comment


          • #20
            Re: Reislocaties gezocht...

            Oorspronkelijk geplaatst door BramDR Bekijk bericht
            Hallo iedereen,

            Ik ben op zoek naar reislocaties.
            Ik wandel graag (langere afstanden) en natuurlijk met de camera in de hand.
            Mijn vriendin is niet echt geïnteresseerd in fotografie maar bezoekt graag enkele bezienswaardigheden, musea...

            Kennen jullie landen/steden/plaatsjes die interessant kunnen zijn om te bezoeken?

            Alle inbreng is welkom!
            Nee, sorry, ik zou niets kunnen bedenken
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #21
              Re: Reislocaties gezocht...

              Oorspronkelijk geplaatst door BramDR Bekijk bericht
              Hallo iedereen,

              Ik ben op zoek naar reislocaties.
              Ik wandel graag (langere afstanden) en natuurlijk met de camera in de hand.
              Mijn vriendin is niet echt geïnteresseerd in fotografie maar bezoekt graag enkele bezienswaardigheden, musea...

              Kennen jullie landen/steden/plaatsjes die interessant kunnen zijn om te bezoeken?

              Alle inbreng is welkom!
              Dit lijkt de ideale trip voor jou:
              Forum voor het bespreken van Reisfotografie. Niet alleen tips rond leuke lokaties, maar ook praktische fotografietips voor de reizende fotograaf komen hier aan bod.

              Comment


              • #22
                Re: Reislocaties gezocht...

                Langer afstandswandelen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pelgrim...de_Compostella
                Last edited by Leopard; 28 mei 2013, 07:32.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment


                • #23
                  Re: Reislocaties gezocht...

                  Oorspronkelijk geplaatst door BramDR Bekijk bericht
                  Hallo iedereen,

                  Ik ben op zoek naar reislocaties.
                  Ik wandel graag (langere afstanden) en natuurlijk met de camera in de hand.
                  Mijn vriendin is niet echt geïnteresseerd in fotografie maar bezoekt graag enkele bezienswaardigheden, musea...

                  Kennen jullie landen/steden/plaatsjes die interessant kunnen zijn om te bezoeken?

                  Alle inbreng is welkom!
                  Om eens iets anders te zeggen dan de meesten; waarom geen "walking safari"?

                  Perfect voor jou (wandelen & fotografie), en perfect voor je vrouw (als ze tenminste even geïnteresseerd is in natuur als cultuur).

                  Dit kost 135€ per man per dag (verblijf in 2 persoonskamer + 3 maaltijden + 3 safari activiteiten: 's ochtends wandelen, 's namiddags game drive en aansluitend night drive (tot 20-21h).

                  De meeste mensen weten niet dat dit bestaat, en denken dat wandelen in een "big 5" gebied gevaarlijk is. Of ze denken dat het onbetaalbaar is. Maar het wordt weldegelijk aangeboden. Goedkoop is het natuurlijk niet, maar ja ongerepte natuur is zijn prijs waard.

                  Mvg,

                  J.
                  http://www.theafricabug.com

                  Comment


                  • #24
                    Re: Reislocaties gezocht...

                    Bram,

                    Aangezien jullie beide studenten zijn zou ik aanraden om naar Edinburgh te reizen en vandaar met een huur auto of misschien zelfs met fiets/bussen verder de natuur in te gaan. Zeker de moeite waart is Island of Sky! Ik ga zo'n trip met de auto ook volgend jaar doen normaal.
                    Of ga met de trein naar de Tsjechie, koratie of griekenland, je bent wel eventjes onderweg maar kwa prijs gaat dat goed meevallen.
                    Canon EOS 50D + grip, , Canon EF 100mm F2.8 L IS USM, Canon EF 70-200mm F2.8 L IS USM II,

                    Comment


                    • #25
                      Re: Reislocaties gezocht...

                      Hey Bram,

                      sinds ik zelf een student ben snap ik perfect wat je zoekt voor je reis. Persoonlijk heb ik een heel goede ervaring met de Balkan gehad vorig jaar en keer er dit jaar weer heen. Vorig jaar ben ik naar Ohrid (Macedonië) gegaan. Een zo goed als onbekend stadje aan het gigantische meer van Ohrid. Het telt 365 kerken...hoewel je de meeste kan vergelijken met onze kapellen. Mooie natuur daar, zeker plaats om een wandeling te maken. Het leven is er trouwens niet duur en je kan evengoed je vakantie op een dekentje, badend in de zon doorbrengen (voor je vriendin?). Ik raad aan niet veel langer te gaan dan 1week. Dit jaar ga ik naar Montenegro, wederom omdat de prijs zo laag ligt (60euro vliegen heen en terug en 70 euro voor het verblijf) en omdat de Balkan me aangenaam verrast heeft. Ik hoop dat je hier iets mee bent.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Reislocaties gezocht...

                        hallo Bram

                        Enkele jaren geleden zijn we naar Valencia geweest.
                        Zeer mooie stad, alles is te voet bereikbaar, dus je moet geen metro , bus of auto nemen om alles te kunnen bezichtigen daar.
                        Wij hebben toen wel één dag een fiets gehuurd om de verdere plaatsen te bezoeken. Maar als je graag wandelt zal deze stad zeker geen probleem zijn..

                        Je kan best wel het vliegtuig nemen om daar te graken (wat wel een kost is) maar verder maak je het zo duur als je wil.
                        Wij hadden een hotel met enkel ontbijt maar enkele huizen verder op was er ook een jeugdherberg ( ook die was gelegen in de drukste straat van Valencia en dus ook centraal gelegen) Zo zie je maar aan jou de keuze..

                        Btw het is een zeer mooie stad! met mooie bezienswaardigheden. Ik ga nu niet zeggen dat je er echt een week kunt rond lopen maar voor enkele dagen is dit al zeer leuk

                        groetjes en succes met de keuze van de reis

                        Comment


                        • #27
                          Re: Reislocaties gezocht...

                          Madeira,ongetwijfeld Madeira,wat een natuur!
                          Wij zijn ernu van aan hetgenieten.

                          Mvg
                          Oorspronkelijk geplaatst door BramDR Bekijk bericht
                          Hallo iedereen,

                          Ik ben op zoek naar reislocaties.
                          Ik wandel graag (langere afstanden) en natuurlijk met de camera in de hand.
                          Mijn vriendin is niet echt geïnteresseerd in fotografie maar bezoekt graag enkele bezienswaardigheden, musea...

                          Kennen jullie landen/steden/plaatsjes die interessant kunnen zijn om te bezoeken?

                          Alle inbreng is welkom!
                          Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
                          schitterende maltwhisky op de kast

                          Comment

                          Working...
                          X