Einde volgende maand ga ik naar Senegal. We zitten bij M'bour. Eén van de gebieden op de lijst is alvast de Siné Saloum Delta. Zijn er nog andere goeie tips voor uitstappen? Landschappen of reservaten die de moeite waard zijn? Dingen te doen (of te laten)? Alle ervaringen met dit land zijn welkom.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Senegal
Collapse
X
-
Senegal
Labels: Geen
-
-
Re: Senegal
Helemaal niks? Echt geen tips?
-
Voor Senegal kan ik je geen tips geven. Maar laat door de mod's je bericht verplaatsen naar onderdeel "reisfotografie"
beste groeten
Oeps!!!! foutje van mij. excuses.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Ik kan ook niet helpen helaas. De westkant is mijn dada niet.
Ooit dachten we er even heen te gaan voor een weekje tussenuit ('t was in hun regenseizoen). Het idee was de vogelkolonies in de delta te gaan bezoeken, en Niokolo-Koba. Heb dan een wildlife researcher gevonden die er had gewerkt. Die zei me dat dit niet kan in het nat seizoen (de wegen zijn pure modder), maar dat het bovendien nog amper de moeite is: het park was bijna leeggestroopt. Dat was zo'n 5 jaar geleden. Weet niet hoe het nu is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk berichtIk kan ook niet helpen helaas. De westkant is mijn dada niet.
Ooit dachten we er even heen te gaan voor een weekje tussenuit ('t was in hun regenseizoen). Het idee was de vogelkolonies in de delta te gaan bezoeken, en Niokolo-Koba. Heb dan een wildlife researcher gevonden die er had gewerkt. Die zei me dat dit niet kan in het nat seizoen (de wegen zijn pure modder), maar dat het bovendien nog amper de moeite is: het park was bijna leeggestroopt. Dat was zo'n 5 jaar geleden. Weet niet hoe het nu is.
Ik hoop dat dat niet zo is want wou ook graag gaan fotograferen in de sine-saloum delta...
Comment
-
-
Die delta zou OK zijn. En Gambia zélf ook.
Maar de Casamance is gevaarlijk zegt men mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk berichtIk heb het nog nooit geprobeerd maar is dit iets voor safaritalk.net?
In tweede rang; Namibië, Mozambique, Rwanda, Ethiopië, Malawi, etc.
Maar over Senegal en Gambi heb ik amper al posts gezien (en ik denk niet dat ik al een post gemist heb sinds het ontstaan van het forum )
Hoe dan ook; wie niet waagt niet wint!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theMONKEY Bekijk berichtVorig jaar "noodgedwongen" een 10 tal dagen doorgebracht in Senegal.
op onze (niet commerciële ) website vindt je een verslag van wat we er zoal deden ...
groetjes
Comment
-
-
Senegal is ons zeker zeer goed bevallen
Wat het "noodgedwongen" betreft: Normaal hadden we naar Kaapstad gevlogen, maar mocht om medische redenen niet zo'n lange vlucht maken.
Senegal kon wel omdat we in Madrid een tussenlanding hadden. Ook rij ik normaal zelf en trekken we rond, maar om diezelfde reden konden we dat nu niet doen.
Maar ondertussen zijn we aan het aftellen voor onze trip Kaapstad - Port Elisabeth !!!
Groetjesmijn reizen : www.astrixx.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theMONKEY Bekijk berichtSenegal is ons zeker zeer goed bevallen
Wat het "noodgedwongen" betreft: Normaal hadden we naar Kaapstad gevlogen, maar mocht om medische redenen niet zo'n lange vlucht maken.
Senegal kon wel omdat we in Madrid een tussenlanding hadden. Ook rij ik normaal zelf en trekken we rond, maar om diezelfde reden konden we dat nu niet doen.
Maar ondertussen zijn we aan het aftellen voor onze trip Kaapstad - Port Elisabeth !!!
Groetjes
Comment
-
hey parrotman
wij gaan eind maart ook naar gambia-senegal , het meeste wat wij gaan bezoeken heeft the monkey al aangegeven( mooi verslag van the monkey )
mischien is dit nog iets voor u:wandelen met leeuwen we hebben dit al een paar keer willen doen in zuid afrika maar is er nooit van gekomen nu gaan we we dit wel eens proberen
linkje: http://www.seneweb.com/news/People/p...n_n_81860.html
er staan ook filmpjes op you tube .
groetjes jan.Fujifilm X-T1 , fuji xf 18-55mm F2.8-4 ,fuji xf 18-135mm F3.5-5.6 ,fuji xf 60mmF2.4 Macro , fuji xc 50-230mm.
Comment
-
Net terug - plaatjes worden nu al snel gepost - een eerste staat op showcase landschappen
Comment
Comment