Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat niet te missen op de isle of skye

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: wat niet te missen op de isle of skye

    Ik ben vorig jaar begin mei op Staffa geweest. Toen we er aankwamen was er geen papegaaieduiker te zien. 5 Minuten later kwamen er hoe langer hoe meer uit hun hol gekropen. 't Was echt fantastisch om te zien.
    Van een fotograaf die al 4 uur op het eiland was hoorden we dat hij in die 4 uur nauwelijks eentje gezien had, totdat wij er waren!
    http://www.myricreaties.be

    Comment


    • #17
      Re: wat niet te missen op de isle of skye

      Oorspronkelijk geplaatst door Rikkie Bekijk bericht
      Ik ben vorig jaar begin mei op Staffa geweest. Toen we er aankwamen was er geen papegaaieduiker te zien. 5 Minuten later kwamen er hoe langer hoe meer uit hun hol gekropen. 't Was echt fantastisch om te zien.
      Van een fotograaf die al 4 uur op het eiland was hoorden we dat hij in die 4 uur nauwelijks eentje gezien had, totdat wij er waren!
      Ze zijn soms echt onvoorspelbaar. Op de Vestmannaeyjar zitten er miljoenen en ik heb een kennis die er in geslaagd is om geen enkele te zien buiten de twee in zijn bord.
      Het beste moment is in de latere namiddag bij mooi weer. Toen ik twee jaar geleden op Tjörnes was (IJsland) rond drie uur zaten ze allemaal op zee en wat er aan land zat was te schuw. 2 Uur later was dat een heel ander verhaal.

      Staffa ben ik nooit geweest, daar is toch Fingals Cave nietwaar ? Of is dat Iona ?
      Ik zou in feite eens terug naar Schotland moeten maar de roep naar Scandinavië is te sterk

      Comment

      Working...
      X