Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie gaat mee op daguitstap?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wie gaat mee op daguitstap?

    Na zo'n pleidooi zal ik dan toch ook eens meedoen, denk ik.
    Tot nog toe ben ik hiervoor een beetje terughoudend geweest. Ik ben nog in een fotoclub geweest, en die uitstappen daar waren eerder saai te noemen.
    Bovendien heb ik het nooit zo opgehad met groepsaktiviteiten, ik ga bv nooit op reis groepsuitstappen boeken, maar dat zal wel mijn eigen individualisme zijn, vrees ik.

    Verder On-Topic: deze zomer zou ik graag Beaufort (de tentoonstelling aan de kust) bezoeken, dus bij deze...
    Nikon Df

    Comment


    • #17
      Re: Wie gaat mee op daguitstap?

      Ik ben geen groepsmens maar iemand die eens mee op Urbex wil.....
      Last edited by Guest2; 13 juli 2012, 14:09. Reden: r

      Comment


      • #18
        Re: Wie gaat mee op daguitstap?

        Ik ben ook een individualist maar die passie delen in groep vind ik juist leuk vooral door de ongedwongen sfeer waar je in je waarde gelaten blijft en eigenlijk iedereen wel van elkaar kan leren al is het maar een bepaald iets "zien" Zeker omdat ik hier vaak individueel mee bezig ben (of met mijn dochter samen) maar in regel begrijpt mijn omgeving het niet hoe je kan uren turen door die zoeker en kan staan springen om dat geweldige beeld van een stamper van een onkruidbloem of een langpootmug In die groepen ben je ook individueel bezig maar je hebt mensen om je heen om ideeën uit te wisselen en in de pauzes nabesprekingen deel je echt die passie, ze begrijpen ook dat enthousiasme ... !

        PaulM : altijd handig regio vermelden, ik zie in je profiel wingene maar welk wingene is het?
        Last edited by Sonjabelgium; 14 juli 2012, 12:47.
        Webstek in opbouw

        Comment


        • #19
          Re: Wie gaat mee op daguitstap?

          Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
          BD in jouw tuin en jij als kok NoenkelMI!
          heb echt niet veel plaats in m'n tuin, staat vol planten (echt waar)

          Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
          daarmee dat er oltied een verbrande geure in bruhhe hangt
          yep
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #20
            Re: Wie gaat mee op daguitstap?

            Flauw excuus man, macro-bd
            Webstek in opbouw

            Comment


            • #21
              Re: Wie gaat mee op daguitstap?

              Mooi pleidooi van Sonja.

              Persoonlijk pleit ik voor kleinere SD's, 15 tot 20 man is echt wel veel om bij elkaar te houden, en vooral om te onderhouden als organisator.
              Als organisator kan ik meespreken over een SD in Grimbergen-Meise (samen met Heylo/Louis gerorganiseerd), Flickr wandelingen als participant (Diest, Mechelen, Grootloon) of organisator (Brussel) en twee jaar Scott Kelby's Worldwide Photowalk in Leuven 2010 en Brussel 2011 als Walk Leader (Leider, allez lijder ). Die laatste is open tot 50 deelnemers en dat is echt niet te doen, hou maar eens 50 man bijeen, laat staan dat ze allemaal op de afspraak verschijnen of die plaats vinden. Maar dan maak ik zelfs geen foto's, of bijna niet, maar maak ik kennis met Portugezen, Polen, en exoten zoals Gent en Genoelselderen.

              Maar ik ben altijd bereid om iets te organiseren in Grimbergen/Meise (Plantentuin you know) of Brussel (ken dat nu wel al redelijk, en kan zeker wat plaatsjes aanduiden die je anders nooit zomaar gaat vinden) maar dan voor kleinere groepen, want het moet voor iedereen leuk blijven.

              Wat materiaal betreft, alles waar foto's mee gemaakt kunnen worden voldoet, komaan zeg, de euros van het materiaal zijn totaal ondergeschikt. Het gaat om de mensen en iedereen kan van iedereen leren.


              PS: wie interesse heeft pm me maar, heb nog wat vakantie staan :-)

              Comment


              • #22
                Re: Wie gaat mee op daguitstap?

                Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht

                PaulM : altijd handig regio vermelden, ik zie in je profiel wingene maar welk wingene is het?
                Er is maar één Wingene, dat waar meer varkens dan inwoners wonen (sorry Paul, maar ik meen het goed, allez 'hoet') dat andere is Tielt-Winge tegen Aarschot/Leuven.

                Comment


                • #23
                  Re: Wie gaat mee op daguitstap?

                  Ja-sjeg, ikke ben een vrouw hoor, er zijn twee tielten dan ook wat mij betreft

                  Zappa heeft wel gelijk als de groep te groot is dat je minder kans krijgt om contact te leggen in de diepte met mensen, je wil iedereen wat aandacht geven (lees uithoren wat je ervan kan jatten aan kennis) en dat valt niet mee als er zoveel zijn, het intense contact komt in het gedrang. Wat ik persoonlijk nog moeilijker vind is een te-vol programma. Ik ben iemand die graag z'n tijd neemt om een compositie te verzorgen, een stapje links, twee naar achter, nee toch niet, naar voor - statief paar cm bijstellen, toch stap naar achter enz .... als het programma te druk is heb je daar geen tijd voor en da's voor mij net waar fotografie om draaid, de tijd hebben om A nieuwe kijken te geven op zaken en daarvoor de tijd krijgen om deze te zoeken, vinden en vast te leggen. Laat het een algemene tip zijn voor toekomstige SD's en organisatoren. Prop een program niet overvol, beter een "kletske" doen onder mekaar terwijl mensen even wachten (en geloof me, als ze tijd krijgen gaan ze ook "kijken" en "zien") dan mensen die einde van de dag balen omdat ze "dat beeld beter hadden gezien" maar de tijd niet krijgen het ook zo in beeld te brengen ... helaas ervaren ... Ik ben me bewust dat volle programma's een doel hebben zoveel mogelijk laten zien, maar je bent er als fotofielenkliek en niet als bende race-eenden

                  SON

                  PS zappa : sounds intresting ....
                  Last edited by Sonjabelgium; 15 juli 2012, 23:59.
                  Webstek in opbouw

                  Comment

                  Working...
                  X