Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
diafragma beetje sluiten f8 of hoger
statief
optioneel:
remote control of je timerfunctie gebruiken
landschappen mooist bij zonsopgang of zonsondergang of uurtje daar rond (gouden uurtje)
goed glas
Onmiddellijk na een onweer of wanneer de opklaringen verschijnen na een regenperiode maak je de mooiste foto's. Het vuil is uit de lucht en de nevels die de gekende blauwe waas in bergfoto's veroorzaakt is ook verdwenen.
Heb ik vernomen na een interessant gesprek op een terrasje met een Zwitsers beroepsfotograaf op reportage in Meiringen (CH), dus ik veronderstel dat die het wel zal weten.
Alhoewel hij me ook niet alles zal verteld hebben zeker, hij had ook beter/duurder materiaal mee als ik .
Groetjes
Comment