Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
we zijn voor een lang weekend van 29/06 tot 02/07 in deze regio tussen Calais en Boulogne-sur-Mer
wat is er zo al te zien mag ook het binnenland zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
als je van oorlogsgeschiedenis houd ,
in het binnenland van calais , te saint omer , kun je la coupole bezoeken .
bunker voor opslag en lancering van V2 vliegende bommen .
ik hoop dat je genoeg geheugen hebt op je kaart,want er is daar zoveel te fotografen: Zowel natuur,landschap,architectuur als geschiedenis.Alleen hoop ik dat het weer voor jullie een beetje meezit
__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Ik ben een goei maand terug geweest.
En had hier en op google gezocht naar locaties.
Als ik deze nog voor de 29 terug kan opsporen geef'k deze wel door.
Maar ik had pech met het 'slechte' weer.
Mist tot 14u
maw ... ik ga zeker nog es terug.
dank jullie voor de informatie
enkel la coupole staat niet op het programma
hebben we enkele jaren geleden reeds gedaan toen we in Ieper waren
heb veel info gevonden op het internet en reisgidsen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
en dan aan die viskraampjes links verse vis of zeevruchten kopen om thuis met een lekker wit wijntje op te smikkelen...of een restaurantje meepikken in Audresselles...
Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.
Comment