Was net eens aan het opzoeken over het park van Hoge Veluwe. Nu blijkt dat je daar maar tijdens bepaalde uren het kunt bezoeken. Dus buiten de winter periode kun je daar geen zonsopgang/ondergang gaan fotograferen? Of vergis ik me?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Park Hoge Veluwe
Collapse
X
-
-
Re: Park Hoge Veluwe
In de hertenbronst (waar ik weer van de partij ben ) is het uit m'n hoofd open vanaf negen uur, en dicht tot je echt weggestuurd wordportret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SjoerdNikon Bekijk berichtIn de hertenbronst (waar ik weer van de partij ben ) is het uit m'n hoofd open vanaf negen uur, en dicht tot je echt weggestuurd wordPhotography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment
-
Zoek maar eens op wildcampings oid. Ik ga mij er niet aan wagen, kost je 800 euro per week. En dan mag je gewoon bij de rest aansluiten, om 9uur het park in. Is inderdaad jammer, want mooie momenten zijn s ochtends vroeg in dauw. Ach, platen genoeg!portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook
Comment
Comment