Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sevilla

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sevilla

    Oorspronkelijk geplaatst door mandello Bekijk bericht
    voor het openbaar vervoer ( bus ) betaal je ongeveer één euro en je kan ermee de ring rond Sevilla doen , je stapt dan af waar je wil...en weer op
    Mijn vervoer in Sevila: Bus C5 (klein - beperkt aantal plaatsen): rijdt heel de binnenstad rond - smalle straten. Rijdt echter maar tot 21u en niet op zondag.

    Comment


    • #17
      Re: Sevilla

      Oorspronkelijk geplaatst door JRodeberg Bekijk bericht
      Ik ben sinds gisteren terug van een week Sevilla.
      Kathedraal is open - heel lange wachtrijen - idem voor Alcazar.
      Parasol (Encarnacion) - opgelet: toegang tot dak is gesloten. Volledige Parasol van onderaan net met 35mm te fotograferen.
      Drukste wijk buiten centrum: La Macarena. Leukste plein: San Salvador
      Interessant: Triana en Judea
      Luchtbel: Plaza Espana

      De Semana Santa is het interessantse 's avonds (optochten). Met een telelens ga je niet veel kunnen uitrichten. Ik had enkel een 35mm en een 50mm bij en standaardinstellingen, 's avonds waren ISO 2500 en F2 en F 1,4.
      Dankjewel voor de info Ik dacht dat de optochten vooral overdag waren. De 50mm f1.8 gaat dus zeker mee Is er een site waar duidelijk op staat welke optocht waar is op welk moment?
      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

      Comment


      • #18
        Re: Sevilla

        niet exact de routes, maar wel wat informatie over de processies.
        Lijkt me wel geweldig om te zien trouwens.

        meer info
        NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

        Comment


        • #19
          Re: Sevilla

          Zeker ook de Giralda beklimmen (kathedraaltoren - geen echte trappen, maar in spiraal naar boven) als je een panorama over de stad wil. Verder is er ook nog het oude ziekenhuis (waar de naam me dus van ontschiet) en een wandelingetje lang de rivier is ook mooi

          Comment


          • #20
            Re: Sevilla

            Oorspronkelijk geplaatst door kengelen Bekijk bericht
            ............. Verder is er ook nog het oude ziekenhuis (waar de naam me dus van ontschiet)................
            Hospital de los Venerables?
            NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

            Comment

            Working...
            X