Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weekend leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Weekend leuven

    O ja, plaatsje waar ik vroeger veel kwam:

    cafe manger (leuk om er iets te drinken): http://www.cafemanger.be/web/

    Fotografisch is Leuven in zijn geheel wel intersant, oude markt, grote markt, groot begijnhof, kruidentuin, ... Te veel om op te noemen.

    Kijk ook eens op de website toerisme Leuven: http://www.leuven.be/vrije-tijd/toer...nhof/index.jsp

    Veel staat hier al boven.
    Last edited by eos550; 10 maart 2012, 08:41.
    Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
    flickr

    Comment


    • #17
      Re: Weekend leuven

      Oorspronkelijk geplaatst door Gorik86 Bekijk bericht
      Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga er mij deze middag eens aanzetten om wat te plannen.
      Aangezien ik hier logeer kan ik daar al direct beginnen met fotograferen :-).

      Is er een goeie tapas resto in leuven?
      In het begin van de Dirk Boutslaan is er een goed tapasrestaurant, El Sibarita.

      Comment


      • #18
        Re: Weekend leuven

        Als je van hedendaagse architectuur kan genieten, dan raad ik je (nieuwe) M-Museum aan.
        Architect Stefaan Beel heeft daar gedurfde composities gemaakt.
        Buite zijn prachtige opnamen te maken en als je een entree ticket neemt (7€) dan kan je het hele museum bezoeken + de schatkamer in de Sint Pieterskerk en zeker niet vergeten op het dakterras te gaan. (Mooi uitzicht op Leuven). Het museum sluit wel vanaf 18u en is gesloten op woensdag.

        Verder zijn er ook nog zeer interessante gebouwen van de universiteit.
        Een voltreffer is - zoals reeds eerder vermeld - het Groot Begijnhof.
        "You don't take a photograph, you create it"
        5DmkIII|5DmkII|CZ Distagon 2.8/21|CZ Planar 1.4/50|EF 24-70/2.8 L II|EF 85/1.8|EF 200/2.8 L II|EF 70-200/2.8 L IS II

        Comment


        • #19
          Re: Weekend leuven

          Bedankt voor de tips allemaal, als we weer hebben zoals vandaag zal het zeker een geslaagd weekend worden!

          Comment


          • #20
            Re: Weekend leuven

            Zal er nog eentje bijdoen, als is het iets verder buiten de ring, de Abdij van het Park in Heverlee, ook zeker de moeite... veel plezier en ben benieuwd naar de foto's!
            Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

            Comment


            • #21
              Re: Weekend leuven

              Als Hobbyfilmer heb ik van Leuven pas een video gemaakt met de belangrijkste bezienswaardigheden in de stad.
              Jullie kunnen de film bekijken onder volgende link:

              http://www.youtube.com/watch?v=m2N9otwxdyY

              Het zijn wel geen foto's maar als filmer moet ik ook de regels van de fotografie respecteren.
              Hopelijk is me dat gelukt.

              Veel kijkplezier

              wama

              Comment

              Working...
              X