Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Friesland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Friesland

    Oorspronkelijk geplaatst door jacky07 Bekijk bericht
    Friesland (en Nederland in het algemeen) is prachtig om te fietsen.
    Ik fiets plm. 10000 km per jaar en ik vind er eigenlijk niet zoveel aan.

    Comment


    • #17
      Re: Friesland

      Ik weet niet veel van Friesland zelf maar op de weg daarheen zou ik zeker een stop maken bij Giethoorn, het Venetië van het noorden. Kost je inclusief een boottochtje een paar uurtjes maar is wel heel speciaal.

      Als je er een paar dagen blijft is een daguitstapje naar Ameland (met de boot, aan de overkant fiets huren) ook zeker de moeite waard. Beetje plannen op voorhand maar als je er een beetje op tijd bent fiets je makkelijk op een dag het eiland rond en zie je een pak mooie plekjes. Het "hoofdstadje" Nes is ook al de moeite waard.

      Veel plezier,

      Bert
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

      Comment


      • #18
        Re: Friesland

        Nog niet genoemd is een aprat deel van friesland, het Bildt genoemd. Deze polder ligt tegn het grootste natuurbebied van Nederland, het Wad. Zoek je rust en ruimte? En als je een beetje geluk hebt zie je ook nog lepelaars.
        Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

        Comment


        • #19
          Re: Friesland

          Oorspronkelijk geplaatst door annoh Bekijk bericht
          Nog niet genoemd is een apart deel van Friesland, het Bildt genoemd. Deze polder ligt tegen het grootste natuurgebied van Nederland, het Wad. Zoek je rust en ruimte? En als je een beetje geluk hebt zie je ook nog lepelaars.
          ook opgenomen in 1 van de door mij aangekaarte ANWB routes.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: Friesland

            Oorspronkelijk geplaatst door Sportsterpeke Bekijk bericht
            Sloten is klein maar erg mooi (mooie foto plek)
            Wij hebben er ooit een viertal dagen gelogeerd. Is inderdaad héél erg mooi, je schiet er zo een kaartje vol.
            Groetjes

            Comment


            • #21
              Re: Friesland

              Oorspronkelijk geplaatst door Keeskanon Bekijk bericht
              Ik fiets plm. 10000 km per jaar en ik vind er eigenlijk niet zoveel aan.
              Ligt er een beetje aan wat je mooi vindt hé. Er zijn verschillende mensen die ons zeggen: in Friesland is er toch niks speciaal. Maar wij vinden het daar zéér mooi en vooral rustig. Het is na 6 jaar op rij ook als een beetje thuiskomen.
              Canon

              Comment


              • #22
                Re: Friesland

                ...........en mocht je interesse hebben in oude machines, het stoomgemaal in Lemmer is heel fraai.
                Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

                Comment

                Working...
                X