Iemand nog tips voor een weekendje Moskou?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Weekend Moskou
Collapse
X
-
Weekend Moskou
Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!Labels: Geen
-
-
Re: Weekend Moskou
Helaas zelf nog niet geweest maar de metrostations moeten buitengewoon fraai zijn.
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtHelaas zelf nog niet geweest maar de metrostations moeten buitengewoon fraai zijn.
Het rode plein ben ik ook al geweest, al was dat 's avonds, dus daar ga ik overdag nog wel een keertje naar toe.
Zijn er verder nog speciale plekken die je niet snel in reisgidsen of internet vind?Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
Heb tot ophesen alleen het vliegveld gezien van Moskou.... over de stad kan ik je weinig vertellen. Wat ik vaak doe is op flickr zoeken na groepen met foto's. In dit soort groepen staan vaak foto's van locals en krijg je vaak toch leuke ideeën om van de gebaande paden af te wijken.
bv; http://www.flickr.com/groups/moscow/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Dynamic Bekijk berichten wat zou de reden zijn om geen statief te mogen gebruiken ?
Foto's nemen mag dan wel ?
Overigens heb ik mijn statief niet meegenomenWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Dynamic Bekijk berichten wat zou de reden zijn om geen statief te mogen gebruiken ?
Foto's nemen mag dan wel ?Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jerko Bekijk berichtOnlangs las ik nog ergens dat je daar in de metro NIET zou mogen fotograferen.
al kan ik mij inbeelden dat deze regel minder indruk begint te maken, met al die GSM's of Smartphones
Je kan hier ook met een gids een tour doen langs alle metrostations trouwensWil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk berichtGeen idee waar je het gelezen hebt, maar ik heb het dit weekend gewoon gedaan
Je kan hier ook met een gids een tour doen langs alle metrostations trouwens
Nu goed, zoveel te beter dat het wel mag, want naar 't schijnt is de metro echt wel de moeite.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jerko Bekijk berichtIk las het onlangs in een (waarschijnlijk al wat oudere) reisgids. Uiteindelijk hebben we gekozen om toch maar (eerst) Praag te bezoeken, en Moskou voor later te houden. Maar dat van dat fotograferen in de metro had ik wel onthouden.
Nu goed, zoveel te beter dat het wel mag, want naar 't schijnt is de metro echt wel de moeite.
Praag kom ik komend jaar nog wel een paar keer, moet daar nog een stuk software implementeren. Maar dat is ook een mooie stad.Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Comment
Comment