Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Google Maps Urbex kaart, is't verstandig zoiets te sharen op't forum?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Google Maps Urbex kaart, is't verstandig zoiets te sharen op't forum?

    Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
    Wel iets voor gedaan he, ff geregistreerd hier om deze vraag te kunnen stellen

    Ben het volledig met je eens hoor, het zoeken is de helft van de lol.
    De vraag die ik meestal over een locatie stel is:
    1. Bestaat locatie X nog? ( ivm rijden voor niks )
    Absoluut, dat is wel iets dat ik zeker ook wel doe. Voor niets rijden en dat meestal nog
    een heel stuk. Dan kan je veel beter even vragen of hij alsnog bestaat. Op die vraag heb
    ik dan ook geen moeite om te antwoorden...

    Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
    En ja het gebeurt dat je locaties wisseld, maar niet met het eerste debeste nieuw ingelogd lid.
    Das ongeveer hetzelfde als naar een schietvereniging gaan en vragen ey jongen, mag ik eens met die .45 schieten? kwil ook beginnen namelijk
    Hahaha inderdaad, dat is wel een goed punt !
    Maar het is zo wel, met iemand die voor geen meter ken wissel of geef ik helemaal niets...

    Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
    Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

    Comment


    • #32
      Re: Google Maps Urbex kaart, is't verstandig zoiets te sharen op't forum?

      Oorspronkelijk geplaatst door Dixie the cat Bekijk bericht
      Hallo,
      Ben recent begonnen met fotografie en zou me graag willen verdiepen in urbex fotografie. Alleen zijn de plaatsen nogal moeilijk te vinden. Mocht iemand mij enkele locaties kunnen opgeven... dat zou ik erg appreciëren.
      Alvast bedankt.

      Dixie the cat
      Is dit eigenlijk om met mijn reactie te lachen of wat ?
      Ik kan al vermoeden van wel maar valt dit onder ironie, sarcasme, cynisme, pesterij of stalking of gewoon wraak ?
      Ik heb geen zin om me weer te moeten uitschrijven op diverse nonsense-sites waar ik me zogezegd lid van heb gemaakt.

      Mischien even te fel gereageerd, .....ops, en indien verkeerd, sorry daarvoor.
      Maar in het andere geval gaat er toch wel een staartje aan komen.

      PaulM

      Comment


      • #33
        Re: Google Maps Urbex kaart, is't verstandig zoiets te sharen op't forum?

        ik ben kandidaat ik ben al langer aan het zoeken voor locaties maar kan nooit de exacte vinden van bepaalde gebouwen

        Comment


        • #34
          Re: Google Maps Urbex kaart, is't verstandig zoiets te sharen op't forum?

          Ik trek mij het urbexgedeelte hier wel enigszins aan.
          Ik kan je alvast zeggen : met dit soort reacties kom je er niet, hoe nobel ook je bedoelingen mogen zijn.
          Het werkt gewoon zo niet.

          PaulM

          Comment


          • #35
            Re: Google Maps Urbex kaart, is't verstandig zoiets te sharen op't forum?

            Inderdaad, zo kom je er niet... Als je goed zoekt vind je perfect de locaties, zeker de meer populaire
            en bekende. Die zijn gewoon netjes via Google te vinden. Zo vissen naar locaties, gewoon not done en
            gaat ook gewoon niet veel uithalen.
            Het zoeken is gewoon een deel van Urbex, wat is er nog aan als we gewoon alles zouden vrijgeven en
            zomaar exact op het internet zouden zetten. Het zou allemaal nog sneller vernield worden en omzeep
            geraken door mensen met kinderachtige en verkeerde gedachten en bedoelingen...

            Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
            Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

            Comment


            • #36
              Re: Google Maps Urbex kaart, is't verstandig zoiets te sharen op't forum?

              Ikzelf heb ook die beginnersfout gemaakt om naar locaties te vragen. Nu ben ik nog maar een beginner (nog maar enkele maanden bezig) maar google is je vriend en zoeken de boodschap. Denk op deze manier toch al een 60-tal locaties gevonden te hebben en daar komen er wekelijks bij.

              In het begin dacht ik ook van amaai wat een bekakt wereldje is dit maar eens je er echt mee bezig bent begrijp je heel goed de geheim doenerij want sommige locaties worden echt wel op een paar maanden op zeep gebracht.

              Succes met je zoektocht.
              Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
              https://500px.com/marnix_photography

              Comment


              • #37
                Re: Google Maps Urbex kaart, is't verstandig zoiets te sharen op't forum?

                Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Drane Bekijk bericht
                Aloha,

                Ik heb een kaartje met Urbex locaties verzameld. Vooral Belgie.

                Publiek sharen lijkt me niet slim zeker? (gezien het dan in "verkeerde" handen kan terecht komen zeker?)

                Kan mss beter mensen op dit forum laten PM'en en die dan manueel toevoegen aan de lijst mensen met toegang?

                Comments, advies, mensen met interesse voor hier aan samen te werken e.d., meer als welkom!
                Ik ben wel geïnteresseerd in locaties van ziekenhuizen of mortuaria die nog bestaan! Ik vind er heel moeilijk op internet en vooral de specifieke locaties ervan!

                Comment


                • #38
                  Re: Google Maps Urbex kaart, is't verstandig zoiets te sharen op't forum?

                  Oorspronkelijk geplaatst door illumatic Bekijk bericht
                  Ik ben wel geïnteresseerd in locaties van ziekenhuizen of mortuaria die nog bestaan! Ik vind er heel moeilijk op internet en vooral de specifieke locaties ervan!
                  Uit ervaring weet ik dat een ziekenhuis een weinig interessante locatie is (met natuurlijk de operatiezalen als uitzondering) en dat een mortuarium werkt als een magneet op personen die het nodig vinden om met een carnavalsmasker te poseren in de lijkenschuiven. Zeker met dat laatste kan ik hoe langer hoe moeilijker overweg.

                  Comment

                  Working...
                  X