De beekse bergen Is wel niet echt op reis gaan ( ongeveer 1,30 h rijden ) , maar weet niet in welk subforum ik mijn vragen het beste kan neer typen .
Ga morgen met een vriend dus naar de beekse bergen .
mijn vragen :
we dachten van de wandelroute ( te voet dus ) te doen .
is dat de beste mannier om daar foto's te maken ?
of beter met de wagen door het park rijden ? maar we zitten met twee fotografen in de wagen, en de ramen mogen in het park niet open heb ik gelezen . vandaar de route te voet doen .
Lenzen :
denk van mijn nikon 70-200 f2.8 VRII , de nikon 300mm f4 en men nikon 500mm f4 VRII mee te nemen . TC 1.4 zal ik ook maar in men tas steken .
ook statief met wimberley schommelkop gaat mee .
is dat overdreven voor de beekse bergen ?
wat zijn zeker de aanraders ginder ?
heb al gelezen dat de roofvogelshow zeker de moeite is .
mensen die er al geweest zijn, en me raad kunnen geven op mijn bovenstaande vragen , zou ik dankbaar zijn .
Ga morgen met een vriend dus naar de beekse bergen .
mijn vragen :
we dachten van de wandelroute ( te voet dus ) te doen .
is dat de beste mannier om daar foto's te maken ?
of beter met de wagen door het park rijden ? maar we zitten met twee fotografen in de wagen, en de ramen mogen in het park niet open heb ik gelezen . vandaar de route te voet doen .
Lenzen :
denk van mijn nikon 70-200 f2.8 VRII , de nikon 300mm f4 en men nikon 500mm f4 VRII mee te nemen . TC 1.4 zal ik ook maar in men tas steken .
ook statief met wimberley schommelkop gaat mee .
is dat overdreven voor de beekse bergen ?
wat zijn zeker de aanraders ginder ?
heb al gelezen dat de roofvogelshow zeker de moeite is .
mensen die er al geweest zijn, en me raad kunnen geven op mijn bovenstaande vragen , zou ik dankbaar zijn .
Comment