Begin oktober reis ik af naar India en meer bepaald naar Rahasthan.
Ik heb een vraagje ivm een lens die ik nog graag zou aanschaffen. ik denk het volgende al zeker mee te nemen, mijn nikon d80 en de volgende lenzen.
Nikkon 18-200 f3.5 - 5.6 en mijn Nikkon 70 - 300 f4,5 - 5.6
verder heb ik nog een macro lens van sigma 105 f 2.8 maar die ga ik niet meenemen denk ik of denken jullie dat ik er wel iets mee kan doen ginder ?
DE lens die ik nog zou willen aanschaffen is één van deze drie alledrie van nikkon
AF -D35mm f2 kostprijs +/- 329€
AF-D 28mm F2.8 kostprijs +/- 244€
AF -S 35mm F 1.8 kostprijs +/- 194€
Heeft iemand een idee welke ik het beste zou nemen? en of het uberhaupt een juiste beslissing zou zijn één van deze aan te schaffen?
Andere fotografische tips zijn natuurlijk ook welkom.
Alvast bedankt,
Ik heb een vraagje ivm een lens die ik nog graag zou aanschaffen. ik denk het volgende al zeker mee te nemen, mijn nikon d80 en de volgende lenzen.
Nikkon 18-200 f3.5 - 5.6 en mijn Nikkon 70 - 300 f4,5 - 5.6
verder heb ik nog een macro lens van sigma 105 f 2.8 maar die ga ik niet meenemen denk ik of denken jullie dat ik er wel iets mee kan doen ginder ?
DE lens die ik nog zou willen aanschaffen is één van deze drie alledrie van nikkon
AF -D35mm f2 kostprijs +/- 329€
AF-D 28mm F2.8 kostprijs +/- 244€
AF -S 35mm F 1.8 kostprijs +/- 194€
Heeft iemand een idee welke ik het beste zou nemen? en of het uberhaupt een juiste beslissing zou zijn één van deze aan te schaffen?
Andere fotografische tips zijn natuurlijk ook welkom.
Alvast bedankt,
Comment