Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wellicht kun je meer informatie geven wat je exact wil doen hoe lang je weg wenst te gaan. Er zijn aantal reis organisaties die reizen aan bieden.
Wij zijn zelf ook aan het kijken en een aantal reizen aan het vergelijken. Zijn ook reisbureaus die reizen zogenaamde bloks hebben waarmee je zelf een rondreis/expeditie kunt samen stellen. Echter schrik niet van de prijzen je zit al heel gauw op 5000 pp of meer voor zo'n twee weken
Waar gaat jouw volgende vakantie heen? Een goedkope vakantie boek je eenvoudig en snel op TUI.nl. Bekijk ons uitgebreide aanbod voordelige vakanties online!
Ik plan de trip te maken in 2012 of 2013 en het liefste in een kleine groep.
De trip (2 à 3 weken) hoeft geen luxe trip te zijn, maar wel hopelijk voldoende tijd voor te fotograferen.
Voor deze trip, ben ik me bewust dat mijn geldbeugel snel 5000 euro armer zal zijn ...
Oorspronkelijk geplaatst door SvenmichielsBekijk bericht
De trip (2 à 3 weken) hoeft geen luxe trip te zijn, maar wel hopelijk voldoende tijd voor te fotograferen.
Voor deze trip, ben ik me bewust dat mijn geldbeugel snel 5000 euro armer zal zijn ...
Mocht je voor die prijs iets deftigs vinden 5000Euro/3weken, laat dan gerust iets weten...
Denk dat je beter kunt aangeven wat e exact wilt doen. Denk dat voor drie weken 5000 euro lastig tot niet haalbaar is.
Ik ben tot op heden nog niet onder die 5000 euro gekomen pp voor twee weken
Wij willen zelf graag een aantal excursies doen zoals South Shetland Islands, Petermann Island etc en minimaal één overnachting in een tentje.
Ben ook de mogelijkheden aan het bekijken om vanuit Argentinië de excursie naar Antarctica te boeken. (dit zou ook nog een optie kunnen zijn)
Buiten dat de prijzen fors zijn zul je ook nog behoorlijk wat voorzorgsmaatregelen moeten treffen wat betreft kleding etc. Prijzen liegen ook hier niet om. Al is veel al wel te huur.
Wij twijfelen nog heel erg, aangezien wij voor dat geld ook twee leuke andere reizen kunnen maken (in dat jaar). Die nog op het To Do lijstje staan. Twijfel is hier toch nog vrij groot
Oorspronkelijk geplaatst door SuperdaantjeBekijk bericht
Wij twijfelen nog heel erg, aangezien wij voor dat geld ook twee leuke andere reizen kunnen maken (in dat jaar). Die nog op het To Do lijstje staan. Twijfel is hier toch nog vrij groot
Ik twijfel ook omdat ik voor dat geld mss 2 keer naar Kenia - Tanzania kan gaan een daar verlies ik telkens mijn hart (niet letterlijk hé)
Oorspronkelijk geplaatst door SvenmichielsBekijk bericht
Ik twijfel ook omdat ik voor dat geld mss 2 keer naar Kenia - Tanzania kan gaan een daar verlies ik telkens mijn hart (niet letterlijk hé)
Wij wouden eerst dit jaar gaan, maar toch gekozen om dit jaar drie keer op reis te gaan. Sri Lanka (maart) Guatemala, Mexico, Belize (augustus) en Hongkong (december)
Toch blijft Antarctica op het verlanglijstje staan.
Augustus is in het midden van orkaanseizoen in de Caraïben !
Met wat geluk ontsnap je eraan !
KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.
Comment