Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Ozric Bekijk bericht
    Ja dat is zo, de politie is daar heel begrijpelijk strenger geworden sinds er door idioten regelmatig brand word gesticht in de huizen. Het zijn de mensen die er nog wonen die de politie bellen als ze mensen de huizen zien in gaan.
    Ik heb daar een maand of drie geleden foto's genomen voor een lentefeest. Mijn materiaal was nog niet allemaal uit de auto en de politie stond daar al.
    Ze vroegen wat we van plan waren, maar als ze van mij vernomen dat het een shoot was voor een lentefeest gaven ze zelf enkele leuke locaties.
    Zolang we geen panden betraden was er geen probleem.

    Je moet wat geluk hebben de ene keer staat de politie daar binnen de minuut en de andere keer zie je geen kat.
    Gewoon proberen, als de politie er vlug is een andere keer terug gaan en hopen dat je ze dan niet tegen komt.
    Het loopt daar nu ook niet zwart (blauw) van de politie hé.

    Grtz,
    Ozric
    Nee, ze gaven toe dat ze getipt werden en met het oog op "veiligheid"...
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

    Comment


    • #17
      Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Pistons Bekijk bericht
      Vreemd, ik ben er in juni 2x langs geweest en de ingangspoort was iedere keer open. Telkens met een tal van mensen in het park. Was het op een zaterdagnamiddag ?

      Hier mijn Dadipark reeks:
      http://www.flickr.com/photos/photaku...7626891159478/
      Een paar weken geleden heb ik in Dadipark nog een trouwshoot gedaan. Gewoon de bus op de parking en via de openstaande voordeur naar binnen, was nog volk.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #18
        Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

        Hoi..
        Ik ben gisteren nog in Dadipark geweest.. ik ben namelijk ook van de streek en weet perfect hoe binnen te geraken.. De poort is wel gesloten langs achteren maar je de draad ernaast is namelijk doorgeknipt..

        Zelf vond ik het bezoek niet meer de moeite waard.. vooral doordat het misschien het verkeerde seizoen is nu .. de bomen staan volop in het groen en op deze manier moet er letterlijk worden "gezocht" tussen het verwilderde naar attracties. Daarbij is het meeste interessante waarschijnlijk al lang verdwenen door de vele hangjongeren en vandalen die er rondhangen!

        Comment


        • #19
          Re: Iemand nog recent in Doel of Dadipark geweest ?

          Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
          Nee, ze gaven toe dat ze getipt werden en met het oog op "veiligheid"...
          Ik ben er afgelopen weekend geweest, heb alleen veel dichtgetimmerde huizen, een paar bezoekers en enkele open huizen gezien. Geen politie. Het was ook nogal bewolkt en regenachtig (gelukkig elke keer binnen bij een bui). http://forum.belgiumdigital.com/f66/...ll-375998.html heb ik toen gemaakt. We hebben in het ontmoetingscentrum nog een leuke babbel gehad ook.
          oefenen = leren
          Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

          Comment

          Working...
          X