Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
    Zag vanmorgen foto's van de toestand in Athene gisteren...
    Ik kijk nog een weekje de kat uit de boom, en dan moet ik beslissen.
    Er zijn overigens genoeg andere mooie bestemmingen
    Je ging daar niet naar toe. Je kwam er zelfs niet in de buurt.
    En gelijk heb je, want je kan er nauwelijks ademen van de smog.
    En, euh... nee,-op die vraag aan mij- ik ben nu, op dit eigenste moment, ff niet in de Peloponnesos. Dat is wel spijtig.
    Ben ik in Athene? Nee, ook niet,... ik heb het in dit forum meestal over Kreta,... Lentas, achter de Leeuwenkopberg. Daar is "blow your harmonica"-Woodstockarties, allez hoe heet hem weer, ook geweest, en de muziek is er nog altijd geweldig.... ver van alle wereldse problemen. Je kan er zelfs zwemmen zonder zwembroek! En in de bomen zitten alleen berggeiten.
    Ben daar wel al ooit ene tegengekomen die indruk probeerde te maken met dat ie van Athena was, maar hij gaf mijn superioriteit onmiddellijk toe, toen ik zei in B-R-U-S-S-E-L te zijn geweest.
    Last edited by Poza; 29 juni 2011, 15:02.

    Comment


    • #47
      Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
      Je ging daar niet naar toe. Je kwam er zelfs niet in de buurt.
      En gelijk heb je, want je kan er nauwelijks ademen van de smog.
      En, euh... nee,-op die vraag aan mij- ik ben nu, op dit eigenste moment, ff niet in de Peloponnesos. Dat is wel spijtig.
      Ben ik in Athene? Nee, ook niet,... ik heb het in dit forum meestal over Kreta,... Lentas, achter de Leeuwenkopberg. Daar is "blow your harmonica"-Woodstockarties, allez hoe heet hem weer, ook geweest, en de muziek is er nog altijd geweldig.... ver van alle wereldse problemen. Je kan er zelfs zwemmen zonder zwembroek! En in de bomen zitten alleen berggeiten.
      Ben daar wel al ooit ene tegengekomen die indruk probeerde te maken met dat ie van Athena was, maar hij gaf mijn superioriteit onmiddellijk toe, toen ik zei in B-R-U-S-S-E-L te zijn geweest.
      Wat een gestamel is dat weer, of is het gezwam ? Zou iemand hier iets aan hebben ?
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #48
        Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
        Bijkbaar hebben veel mensen, ja zelfs dieren het op jou gemunt.
        Die waakhonden blaffen op iedereen die daar voorbijkomt, ook overdag.
        Persoonlijke aanvallen vind ik niet zo belangrijk. Anders had ik tegen jou al lang een klacht ingediend, voor wie zich afvraagt wanneer ik dat eindelijk zal doen.
        Maar ik heb het inderdaad eerder nog over diefstal gehad, en blijf inderdaad zeggen dat dit strafbaar is omdat hier iemand het vooral op de slachtoffers heeft gemunt.
        Last edited by Poza; 29 juni 2011, 17:53.

        Comment


        • #49
          Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
          Wat een gestamel is dat weer, of is het gezwam ? Zou iemand hier iets aan hebben ?
          Dat is een antwoord op de vraag of ik in de Peloponnesos ben, van iemand die daar al 2 keer eerder blijkt te zijn geweest, en die nu overweegt elders te gaan. Dat hippie-gedoe op de kaap van elk continent, is echter niet ieders ding.
          Ik zou het u niet aanraden.

          Comment


          • #50
            Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

            Hoe krijg ik iemand op een negeerlijst.
            Voordien nog niet nodig gehad, maar nu....

            Comment


            • #51
              Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

              Hey guys, Ik zou dit tot een louter informatief topic willen houden...

              Ben geen mod, noch politie, en heb geen ambitie tot beider, maar zou die onderlinge discussies toch graag buiten "mijn" topic willen houden.
              Last edited by Dama; 29 juni 2011, 18:42.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #52
                Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

                Ik weet natuurlijk niet hoe het op het vasteland er aan toe gaat maar op de eilanden is van die onrust zo goed als niks te merken.Vorig jaar rond deze tijd was het ook woelig en buiten wat verhoogde waakzaamheid heb ik op rhodos daar totaal niks van gemerkt en ging het toerisme gewoon door zoals altijd.Ik denk als je niet in de buurt van athene enzo komt dat je je weinig zorgen moet maken.

                Comment


                • #53
                  Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                  Die waakhonden blaffen op iedereen die daar voorbijkomt, ook overdag.
                  Persoonlijke aanvallen vind ik niet zo belangrijk. Anders had ik tegen jou al lang een klacht ingediend, voor wie zich afvraagt wanneer ik dat eindelijk zal doen.
                  Maar ik heb het inderdaad eerder nog over diefstal gehad, en blijf inderdaad zeggen dat dit strafbaar is omdat hier iemand het vooral op de slachtoffers heeft gemunt.
                  Er zijn individuen die zich moeten wegsteken achter een nick om dan wild om zich heen te slaan en mensen voor van alles verdacht te maken. En ik heb ook begrepen dat diegenen die zwaaien met klacht indienen (Och God, och Here) dit meestal insinueren om onmacht te maskeren.
                  Wat spijtig, maar ik moet u voor één keer gelijk geven dat diefstal inderdaad strafbaar is indien bewezen, maar dat zal dan ook de enige keer zijn.
                  En het zou mij eveneens een bijzonder genoegen doen te vernemen hoe ik de negeerlijst hanteer.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #54
                    Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                    En het zou mij eveneens een bijzonder genoegen doen te vernemen hoe ik de negeerlijst hanteer.
                    En dat is zo gebeurd.

                    Sorry Dama, ik zal mijn bijdrage aan dit topic hiermee beëindigen anders blijft de verontreiniging voortduren.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #55
                      Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

                      Poza kraamt wel veel van die communistische, linkse vakbondspraat uit heb ik de indruk...


                      Olie - vuur - olie - vuur - negeerlijst - rust - stilte ....

                      Comment


                      • #56
                        Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                        Er zijn individuen die zich moeten wegsteken achter een nick om dan wild om zich heen te slaan en mensen voor van alles verdacht te maken.
                        Mijn naam is solvent aan ieder bericht waaronder ik die steeds pleeg te zetten. Aan al mijn berichten, dus.
                        Ach, en er zijn behalve individuen ook mensen? Ik weet over jou in ieder geval niets wat je zelf hier niet gepubliceerd hebt.
                        Ik heb u bovendien, als enige zover ik weet, zelfs succes gewenst met uw nieuwe partij die stakers wil doen betalen voor wat vliegtuigmaatschappijen op zak steken door een vlucht schrappen..
                        Last edited by Poza; 6 juli 2011, 02:28. Reden: Laatste zin toegevoegd

                        Comment


                        • #57
                          Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                          Poza kraamt wel veel van die communistische, linkse vakbondspraat uit heb ik de indruk...
                          Die zitten in Athene, en daar gaan we niet naar toe.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

                            Misschien toch nog ff meegeven dat de luchtverkeersleiders noch in mei noch in juni meededen aan de stakingen, juist omdat ze de vitale toeristische sector niet wilde treffen.
                            Ze hadden er wel eentje aangekondigd, maar die werd om dezelfde rede even vlot weer afgelast.
                            Iedereen is volgens mij dus welkom in Griekenland, behalve op dat pleintje in Athene, misschien.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

                              Bedankt voor de inputs iedereen !

                              Ik heb ondertussen besloten deze trip niet dit jaar te doen. Het is misschien wel veilig, maar wil toch geen enkel risico nemen. Het zal er in ieder geval toch iets minder gemoedelijk aan toe gaan dan anders.
                              Misschien volgend jaar...

                              Heb besloten rond te trekken in Bosnië-Hercegovina, Montenegro en Kroatië.
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

                              Comment


                              • #60
                                Re: Vasteland Griekenland veilig om te reizen ?

                                Mijn dochter is gisteren vertrokken naar Griekenland (schooltrip).

                                We hebben nog niks gehoord, dus zal alles wel goed zijn zeker?

                                Comment

                                Working...
                                X