Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haspengouw - bloesems

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Haspengouw - bloesems

Voor de liefhebbers : de appelbloesems staan zéér mooi op het moment!!! Laad jullie batterijen maar op voor het weekend met dit mooie weer
    Mvg, Tin_tin
    Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Comment

Ingrid,

Ik heb op Google earth een paar waypoints geplaatst met de bijhorende foto's die ook in beginnerhoek staan..en waar je de views kunt zien van de streek.Dit heb ik gedaan voor de uitstap van volgende week zaterdag ter voorbereiding voor de club.
      Als je in Google earth "Mettekoven" intypt dan zul je het dadelijk zien.Moest het niet zijn dan laat je maar iets weten dan stuur ik je de koppeling of een screenshot.
      Good luck.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Ingrid,

Ik heb op Google earth een paar waypoints geplaatst met de bijhorende foto's die ook in beginnerhoek staan..en waar je de views kunt zien van de streek.Dit heb ik gedaan voor de uitstap van volgende week zaterdag ter voorbereiding voor de club.
        Als je in Google earth "Mettekoven" intypt dan zul je het dadelijk zien.Moest het niet zijn dan laat je maar iets weten dan stuur ik je de koppeling of een screenshot.
        Good luck.
        Pascal,
        ok eerst Google Earth moeten downloaden, ok gevonden, mooie foto's .
        Bedankt vr deze melding, foto's en uw hulp, denk er nu zondag er eens naar toe te rijden, hopelijk is het niet te druk
        groetjes Ingrid

Comment

Working...
        X