Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haspengouw - bloesems

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Haspengouw - bloesems

Ik had 23 april al gereserveerd om erheen te gaan met een groepje uit Nederland.
    Hopelijk ben ik niet te laat

Comment

Je gaat zeker niet te laat zijn. De laatste bloesems zijn de appelbloesems staan op hun best rond 30 april, misschien een weekje vroeger.
      De vroege bloesems worden verwacht rond 8 april, de andere bloesems volgen 2 tot 3 weken later.
      Zoals Floriz al aanhaalde, vanaf 16 april begint de mooiste periode en de appelbloesems sluiten deze af rond 30 april.
      Met 23 april zit je dus lekker safe tussen de bloesems.

grts
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

YESSSSSS !
        Heh heh
        Mercikes hé

Comment

ok, bedankt vr jullie medewerking
          dat ziet er goed uit, nu nog hopen op ideaal weer om foto's te maken
          groetjes Ingrid

Comment

hallo,

Ik heb daarstraks in het naar huis rijden al de eerste voorzichtige bloesems gezien, ze zijn aan het uitkomen mar nog niet op volle sterkte.

Comment

Kersen en peren bloesem is er momenteel af aan het regen...
              Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
              Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

De bloesems van de vroege kersen en peren staan momenteel voor 75% open meer info hierover kan je vinden op volgende website http://www.toerisme-sint-truiden.be/...uitwebcam.html
                Hopelijk is het zondag mooi weer dan ga ik er fotograferen :
                Groeten Benny
                D7000 en en enkele lenzen.
                Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

Comment

weet er iemand waar je een mooi uitzicht hebt op de bloesems om een landschapsfoto te maken? :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door magietje Bekijk bericht
                    weet er iemand waar je een mooi uitzicht hebt op de bloesems om een landschapsfoto te maken? :-)
                    hier kan je al wat info vinden
                    This website is for sale! bloesemfeesten-haspengouw.be is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, bloesemfeesten-haspengouw.be has it all. We hope you find what you are searching for!
                    groetjes Ingrid

Comment

Ga naar Mettekoven : coördinaten N50°46'51.9” E005°17'23.7”
                      Volg de oranje wandeling = 7km.
                      Last edited by floriz; 6 april 2011, 10:37. Reden: annpassing gegevens
                      Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/

Comment

Ga naar Mettekoven ; coördinaten : N50°46'51.9” E005°17'23.7”
                        Volg de oranje wandeling van 7 km., en je hebt de mooiste wandeling die je kan indenken.
                        Zie ook : http://wandelbloggers.wordpress.com/...oven-19032009/
                        Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/

Comment

Wat ik één van de mooiste zichten vind, is wanneer je de haspengouwfietsroute volgt langs Zepperen.
                          Op een gegeven moment zie je vanop een van de landbouwwegen de kerk van zepperen in de verte liggen, omgeven door allemaal kersenbomen (hoogstam) die momenteel in bloei staan.
                          En dan maar wachten tot zonsondergang.
                          Straks, wanneer ik thuis kom, zoek ik de coördinaten even op!!!
                          Mvg, Tin_tin
                          Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Comment

@ tin tin: kan je daar ook met de wagen geraken?
                            is misschien stomme vraag, maar hoe kan ik aan de hand van de coördinaten eigenlijk vinden waar het is :-)

Comment

... hoe kan ik aan de hand van de coördinaten eigenlijk vinden waar het is :-)
                              Indien mogelijk, kan je die ingeven in een gps.

Comment

Ben in Borgloon gepasseerd en de kersen en perenbloesems staan al flink open, de appels moeten nog wel volgen. Het gaat heel snel zodra de zon haar warmte laat voelen.

Je kan ook via google earth op zoek gaan naar de coördinaten.

grts
                                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Working...
                                X