Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

North-West USA and Rockies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: North-West USA and Rockies

    Bedankt alvast, de tickets zijn intussen geboekt, nu 23 dagen op te vullen tussen Seattle en Denver...

    Comment


    • #17
      Re: North-West USA and Rockies

      Wij doen het omgekeerd, van Denver naar Seattle.
      Misschien kan je iets van onze planning opsteken.
      Wij gaan met auto en tent, dus ons scheme is zeer flexibel.
      Alleen de eerste en laatste nacht worden geboekt en de camping in Yellowstone.
      North Cascades slaan we over als er tijdsgebrek is.

      - Denver
      - Denver - Rocky Mountain NP
      - Rocky Mountain NP
      - Rocky Mountain NP - Grand Teton NP
      - Grand Teton NP
      - Grand Teton NP - Yellowstone
      - Yellowstone
      - Yellowstone
      - Yellowstone
      - Yellowstone - Glacier NP
      - Glacier NP
      - Glacier NP - Waterton Lakes NP
      - Waterton Lakes NP
      - Waterton Lakes NP - Banff NP
      - Banff NP
      - Lake Louise
      - Lake O'Hara
      - Golden
      - Glacier + Mt. Revelstoke
      - Okanagan
      - North Cascades
      - NC - Anacortes
      - San Juan Island
      - San Juan Island
      - Seattle
      - Seattle

      Comment


      • #18
        Re: North-West USA and Rockies

        is Lake Powell een must. Ik weet niet of je in de buurt van Moab zal komen?

        Comment


        • #19
          Re: North-West USA and Rockies

          Bij ons is het:

          Seattle - Everett - Vancouver (2) - Anacortes en islands - Seattle (2)- Coeur d'alene - Hells Canyon - Boise - Craters of the moon - Idaho en Twin Falls - Jackson - Grand Teton - Yellowstone (3d/3n) - Cody/Buffalo - Rapid City/Mount Rushmore/Badlands - Cheyenne - Rocky Mountains NP - Boulder - Denver (2)

          Yellowstone overnachtingen liggen al even vast, want daar moet je snel voor zijn. Voor de rest ligt auto en eerste en laatste overnachting vast. De rest bekijken we ter plaatse behalve de grote steden daar zoeken we op voorhand hotel met parking. Ook jackson gaan we boeken want daar is een festival aan de gang.

          Comment


          • #20
            Re: North-West USA and Rockies

            Indien je in de buurt van Colorado Springs komt Gardens of the gods ZEKER meepakken.
            Afhankelijk van welke route je naar Las Vegas leidt ( misschien kiezen voor the motherroad ( route 66 ) Kan je Painted desert en Pertified forrest meepikken.
            Iets verderop vlak voor Flafstaff ( 100 km ) heb je Meteor crater.
            hangt er allemaal beetje van af welke delen je reeds deed en welke route je nu gaat volgen.
            Lake Powell is zeker een aanrader moest je het nog niet gedaan hebben.
            Voor 200 @ huur je er een powerboat voor een halve dag waarmee je lekker het meer op mag.(geen vaarbewijs nodig, enkel geldig identiteisbewijs )
            Zion is ook de max qua natuur

            Comment


            • #21
              Re: North-West USA and Rockies

              Tussen cody en rapid city kan je makkelijk richting Moad uit.
              Arches zou ik zeker meepikken.

              Comment


              • #22
                Re: North-West USA and Rockies

                Mijn route staat hierboven. Ik kom helemaal niet in Utah of Nevada langs. Arches heb ik trouwens al gedaan LV ook

                Comment


                • #23
                  Re: North-West USA and Rockies

                  Oorspronkelijk geplaatst door dirkvdv Bekijk bericht
                  Als je Vancouver zou doen, moet je zeker eens naar de Capilano Suspension bridge; de langste hangloopbrug ter wereld. Meer info vind je op http://www.capbridge.com

                  Ten zuiden van Yellowstone ligt Grand Teton national park. Het is niet al te groot, maar wel mooi en leuk. Daar vlakbij is er een typisch, maar gezellig 'cowboy'-dorpje Jackson Hole.

                  En als je dan toch richting Las Vegas zou ik rijden, is Lake Powell een must. Ik weet niet of je in de buurt van Moab zal komen, maar als je dat doet is het zeker aan te raden Canyonlands en Arches national park te bezoeken. Daarnaast ook Grand Canyon en Bryce national park.
                  Dat is dan wel helemaal van het Nooroosten naar het Zuidwesten...
                  Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                  Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                  Comment


                  • #24
                    Re: North-West USA and Rockies

                    Dat is dan wel helemaal van het Nooroosten naar het Zuidwesten...
                    Euh? In het noordoosten liggen de staten Vermont, New Hampshire, Maine, Massachussets,... grenzend aan de provincie Quebec in Canada...

                    Even een atlas openslaan zou ik zeggen...

                    Comment

                    Working...
                    X