Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorraad bij BH New York

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voorraad bij BH New York

Op verre reis neem ik gewoon een kopie van mijn aankoopfactuur mee. 'k Heb namelijk liever geen gezaag aan mijn oren als ik terugkom.

Comment

Iets geheel anders nu, maar misschien "stom" om er een nieuw topic voor te openen.
      Ik zou me een nieuwe fototas willen aanschaffen, een slingbagmodel. Er moeten toch een dslr met aangehechte lens en 3 extra lenzen + ministatief inkunnen. Moet handbagage-afmetingen hebben voor in het vliegtuig.
      Heeft er iemand tips hiervoor?
      Ik zie een paar modellen waar ook een laptop in kan.
      Mag ik in New York een laptop overal mee naartoe/binnen nemen?
      Wat die aankoop in BH betreft: we zien wel.

Comment

Bij Lowepro heb je de Slingshot 102/202/302 AW. Van de vorige generatie (vroeger had je de 100/200/300 AW) is er ook de 350 AW (dus met een laptopruimte). Er is de mogelijkheid om een statief(je) te bevestigen op de nieuwe modellen. Edit: vergeten ...de Classified Slings .

Last edited by JorisVdB; 29 mei 2011, 18:54.
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeKevin Bekijk bericht
          Kan ik er zeker van zijn dat deze in voorraad zullen zijn tijdens mijn bezoek? Iemand ervaring?
          Ik ben er 1 keer geweest. En ik ging jagen voor een Nikkor 35 mm prime... en die was niet in stock toen (de lens was ook nog maar net uit).
          Ik kwam uiteindelijk buiten met een Sigma 30mm. En ik ben er nog steeds enorm tevreden over.
          Die andere lens werd me niet gepusht ofzo. Maar ik mocht aan de toog eens lekker uittesten op mijn body zonder verplichtingen.

Comment

Als je een slingshot zoekt zou ik zeker eens kijken naar de Kata 3N1-33 of aanverwante.
            Heeft 2 draagriemen maar je kan er ook één van wegsteken, of ze kruislings dragen en er 1 losmaken op het moment dat je wilt slingen .
            Ik had ook een slinshot van Lowepro maar als die goed gevuld is weegt dat snel door op één schouder. Bij de Kata is het gewicht wel verdeeld over de 2 schouders en heb je toch de sling-mogelijkheid.
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

't is bijna zover
              Gepakt en gezakt. We zullen wel eens binnen stappen bij B&H. Kijken mag hé.
              Laatste vraag: mag een Joby Gorillapod statief mee in handbagage?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeKevin Bekijk bericht
                't is bijna zover
                Gepakt en gezakt. We zullen wel eens binnen stappen bij B&H. Kijken mag hé.
                Laatste vraag: mag een Joby Gorillapod statief mee in handbagage?
                Ja, dat mag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  Ja, dat mag.
                  Als die in een kooi zit, tenminste.

Je moet deze bagage wel op voorhand laten registreren bij de luchtvaartmaatschappij als speciale bagage. Ik denk niet dat je zomaar gorillapods mag smokkelen.

Comment

Working...
                  X